نقاشی‌های حیات‌وحش

خلق نقاشی‌هایی از حیات‌وحش با نقطه‌های ریز

تیاگو بیانچینی هنرمندی است که  تصاویری از نقاشی‌های حیات‌وحش با نقطه‌های ریز را طراحی کرده است . هنر  تیاگو  تقریبا مانند نقاشی در سبک  پوینتیلیسم است  اما با این تفاوت که در این نقاشی ها به جای رنگ از جوهر سیاه رنگ استفاده شده است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

تیاگو بیانچینی یک طراح گرافیک و تصویرگر حرفه ای است او همچنین یک کار آفرین موفق بوده و برای برند های بزرگی همچون  ریپکورل، لوی، تیمبرلند و المنت کار کرده است . تیاگو  از 14 سالگی طراحی را بصورت حرفه ای آغاز کرده و از 19 سالگی وارد صنعت مد و گرافیک شده و در این زمینه بسیار موفق است .

تیاگو از دوسال پیش شروع به طراحی با روان نویس کرده است او طراحی با روان نویس را با سبک پوینتیلیسم انجام می دهد پوینتیلیسم یا نقطه‌چینی یک سبکی از نقاشی است که در آن  هنرمند با کنار هم گذاشتن نقاط ریز یک طراحی کامل انجام می دهد .

این هنرمند خوش ذوق با الهام از حیات وحش و هنر عکاسی این آثار هنری را خلق کرده است . بعضی از این تصاویر هم دارای سبک سورئال هستند . تیاگو  ابتدا تصویر کلی یک حیوان را برای خود تصور کرده و سپس با توجه به حسی که نسبت به آن حیوان داشته روی بدن آن طراح هایی از مناظر طبیعی یا حیوانات دیگر کشیده است .گاهی هم از فرم کلی صورت یک انسان برای عکس اصلی استفاده کرده و تصویر منظره را درون صورت کشیده است .  تصاویر سورئال بیش از هر چیز می توانند هنر را در جهت متحد کردن افکار انسان ها نشان دهند .

تیاگو بیانچینی برای کشیدن هر کدام از این نقاشی ها حدود 4 ساعت وقت صرف می کرده و جالب اینجاست که در طول این 4 ساعت همیشه ضربات سریع نوک روانویس به کاغذ برخورد داشته است .

تیاگو در مورد آثاراش چنین توضیح می دهد : یکی از اهداف بزرگ من برای کشیدن این نقاشی ها یادآوری اهمیت حفاظت از محیط زیست و حیات وحش به کسانی است که در شهر های بزرگ زندگی می کنند.

با هم در خانه عکس تصاویری از نقاشی‌های حیات‌وحش با نقطه‌های ریز  را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*