درخت طلای کریسمس
درخت طلای کریسمس

درخت طلای کریسمس به ارزش پنج میلیارد و هفتصد و هفتاد میلیون تومان

درخت طلای کریسمس به ارزش پنج میلیارد و هفتصد و هفتاد میلیون تومان؛ به تازگی توسط فروشگاهی در مرکز شهر توکیو رونمایی شد. این درخت از 19 کیلوگرم طلای خالص ساخته شده است و در اواخر سال میلادیِ جاری توانسته است مشتریان زیادی را جذب کند. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

کریسمس نزدیک است و همه در تب و تاب خرید برای سال نو هستند و کارهای مختلفی برای هرچه بهتر برگزار شدن جشن کریسمس می کنند. در این میان یکی از ضروریات این مراسم درخت کریسمس است این وسیله شکل و شمایل زیبا و روشنی به صحنه های جشن می دهد. Ginza Tanaka، فروشگاه بزرگی در مرکز شهر توکیو است که به مناسبت نودمین سالروز تاسیس خود، از درخت طلا که به منظور جشن کریسمس طراحی شده بود رونمایی کرد.

به علت مواد گران بهای بکار رفته در ساخت این درخت، ارزش تقریبی آن معادل پنج میلیارد و هفتصد و هفتاد میلیون تومان است. ارتفاع این درخت دو متر است و بنا به برنامه ریزی های انجام شده قرار است در ماه آینده در مرکز خرید توکیو برای فروش به نمایش عموم گذاشته  شود. هرکس طالب این درخت باشد می تواند با پرداخت چند میلیاردی صاحب این درخت شود.

تاکوهیرو ایتو مدیر فروشگاه در این رابطه می گوید:

در موقعیت فعلی که اقتصاد جهانی وضعیت خوبی ندارد و چندان پایدار نیست، ساخت چنین آثاری می تواند اخبار بد را به فراموشی بسپارد و آینده ای روشن را نوید دهد.

این درخت یکی از گرانترین درخت های کریسمسی است که تاکنون ساخته شده است .  اما جالب است بدانید عنوان دار گران ترین درخت به هتل امارات پالاس ابوظبی تعلق دارد.  این اثر زیبا از طلا و نقره خالص ساخته شده است و در سال 2010 با ارزش  ۲۵ میلیارد تومان در همین هتل به فروش رسید.

با هم در خانه عکس تصاویری از درخت طلای کریسمس را تماشا می کنیم.

 

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*