دوستی اژدهای ریش‌دار و گربه

دوستی اژدهای ریش‌دار و گربه

دوستی اژدهای ریش‌دار و گربه می تواند ثابت کند که عشق و دوستی در هر شرایطی می تواند به وجود بیاید. حتی بین دو موجودی که هیچ شباهت و هیچ سنخیتی باهم ندارند. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

نام اژدهای ریش دار چارلز است و گربه را به نام Baby  به معنی بچه صدا می زنند . این دو حیوانِ عجیب و غریب دوستان صمیمی یک دیگر هستند . رابطه دوستانه آنها ثابت می کند که عشق و محبت مرز و محدودیتی ندارد و  در هر شرایطی ممکن است به وقوع بپیوندد.

ریش های روی صورت چارلز به راحتی می تواند به بچه گربه  آسیب برساند اما چارلز همیشه سعی می کند کاملا آرام و با محبت بچه گربه را نوازش کند و از این کار دست بر نمی دارد.

چارلز و بچه گربه همچنین در مواقع ترس به یکدیگر پناه می آورند و در کنار هم آرامش می گیرند با هم می خوابند و با هم غذا می خورند . تفریحشان هم بازی کردن در کنار یکدیگر است . به راستی که دوستی تا این حد برای یک  اژدهای ریش‌دار و گربه بسیار عجیب و غریب است .

زیستگاه اصلی اژدهای ریش‌دار در استرالیا است و آنها بیشتر در روی شاخه های درختان یا لا به لای بوته ها و در نزدیکی انسان ها زندگی می کنند . البته باید گفت این موجودات در بیابان ها هم فراوان یافت می شوند. آنها کوه نوردان ماهری هستند و بسیار به حمام آفتاب علاقه دارند.

این اژدهای ریش‌دار و گربه در خانه ای در محله جانزتون در پنسیلوانیا زندگی می کنند. پیش از این هم ما در خانه عکس تصاویری از دوستی دو گربه یا دوستی سگ با روباه را داشته ایم اما دوستی اژدهای ریش‌دار و گربه  دیگر واقعا برای ما هم عجیب و غریب است .

با هم در خانه عکس تصاویری از دوستی اژدهای ریش‌دار و گربه را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*