رابطه صمیمی و جذاب دو گربه با شخصیت هایی متفاوت ؟!

آقای برکلیف نقشه کش ساختمان و علاقمند به گربه ها و دوستدار عکاسی است . در ادامه با خانه عکس همراه باشید تا صحبت های او را در مورد تجربه زندگی اش  با دو گربه دوست داشتنی اش را بخوانید.

آقای برکلیف  می گوید : من برای مدت بسیار طولانی است  عاشق گربه ها هستم .گربه ها همیشه لبخند را روی صورت  من می آورند.من صاحب دو گربه هستم یکی نِرو که قهوه ای و سفید است و حدود ده سال سن دارد و دیگری تامی که ماده است و سه ساله است . نِرو بسیار آرام و شیرین و البته کمی هم خجالتی است من خجالتی بودن نِرو را  اصلا دوست ندارم ، مخصوصا در زمانی که خانه ام خیلی شلوغ می شود .اما تامی برعکس نِرو است .

با توجه به شخصیت های مختلف و متمایز این دو گربه آنها عاشق جنگیدن باهم هستند و هر کدام قصد دارند به دیگری ثابت کنند که رییس چه کسی است .آنها همچنین بهم حسادت می کنند اگر یکی از گربه ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد گربه دیگر خود را جلو می اندازد.

جالب اینجاست با این همه تناقض در شخصیت این دو گربه رابطه دوستانه آنها بسیار زیباست . آنها در هر روز و هر لحظه در کنار هم هستند هیچ کدام از آنها دوست ندارند برای مدت طولانی از یک دیگر فاصله بگیرند حتی به نظر می رسد گربه ها زمانی که در کنار هم نیستند می خواهند از ناراحتی گریه کنند. آنها دوستان واقعی هم هستند وهر کدام برای دیگری مثل یک تکیه گاهی هستند و من نیز شادی همه لحظات زندگی ام را به این دو گربه دوست داشتنی ام مدیون هستم.

با هم در خانه عکس تصاویری از  رابطه دوستانه و دوست داشتنی این دو گربه که توسط  آقای برکلیف گرفته شده را  تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*