کوهستان تیان‌‌من

راهرو تمام شیشه ای در ارتفاع 1400 متری کوهستان تیان‌‌من چین !

تصاویری از راهرو تمام شیشه ای روی کوه 1400 متری در کوهستان تیان‌‌من که بسیار جالب و هیجان انگیز است را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

کوهستان تیان‌‌من حقیقتا قطعه‌ ای از بهشت است  در کشور  چین . اگر شما هم مانند من از ارتفاع وحشت دارید بهتر است هیچ گاه به سمت کوهستان تیان‌‌من نروید چون احتمالا بزرگترین کابوسی خواهد بود که در واقعیت می توانید داشته باشید . اما اگر ارتفاع برای شما جذاب و هیجان انگیز است مشاهده این تصاویر را از دست ندهید .

یک راه رو تمام شیشه ای در کنار یکی از کوه های کوهستان تیان‌‌من ساخته شده که شما به وسیله آن می توانید در روی ارتفاع 1400 متری پیاده روی کنید . این راه رو شیشه ای 1.5 متر عرض دارد اما تنها صد متر طول داشته و مسیر نسبتا کوتاهی محسوب می شود .

در گذشته در بخش های دیگر این کوهستان پل های چوبی در ارتفاعات ساخته شده بود که آن هم هیجان خودش را داشت اما این بار مسئولین گردشگری در چین این پل شیشه ای را ساخته اند تا هیجان یک پیاده روی کوتاه را به اوج خودش برسانند .

کوهستان تیان‌‌من به عنوان پارک ملّی کوهستان تیان‌من نیز شناخته شده و در استان هونان قرار گرفته است. ماه آپریل تا اکتبر، اوج حضور گردشگران در این منطقه است. این منطقه در فصل زمستان زیبایی خارق العاده ای دارد و حتما شما را به یاد فیلم هایی مانند ارباب حلقه ها خواهد انداخت .

این تنها پل شیشه ای در کوهستان تیان‌‌من نیست و این کوهستان مجموعا دارای سه پل شیشه ای و یک تله کابین است . جالب است بدانید یکی از این پل های شیشه ای بصورت معلق ساخته شده اما کاملا امن و ایمن است.

با هم در خانه عکس تصاویری از راهرو تمام شیشه ای روی کوه 1400 متری در کوهستان تیان‌‌من  را  تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*