نجات جان ماهی‌

زنی که برای نجات جان ماهی‌ قرمزش 500 دلار هزینه کرد!

خبر زنی که برای نجات جان ماهی‌ اش 500 دلار هزینه کرد این روز ها حسابی در شبکه های مجازی سر و صدا کرده . خانوم  اما مارش 22 ساله برای نجات جان ماهی گلد فیش خود از خفگی این مقدار پول را هزینه کرد و خوشبختانه کارش نتیجه بخش بود . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

Emma Marsh اما مارش از اهالی کشور استرالیا است . او یکسال پیش یک ماهی گلد فیش را به قیمت 12 دلار حدودا چیزی معادل 40 هزار تومان  خریداری کرد و خیلی زود بصورت دیوانه وار عاشقش شد !.

البته من فکر نمی کنم که خانوم مارش  تصورش را می کرد که روزی بخواهد برای این ماهی 500 دلار معادل یک میلیون و هفصد و پنجاه هزار تومان هزینه کند . اما احساس مسئولیت و عشق او باعث شد تا برای نجات جان ماهی‌ اش دست به چنین کاری بزند .شاید بسیاری از شما در این مورد با خود فکر کنید که چنین چیزی ارزشش را ندارد . اما من می گویم که روی عشق نمی توان قیمتی گذاشت .

بسیاری از ماهی ها از جمله گلد فیش زمانی که سنگ ریزه یا یک جسم خارجی خاصی را وارد دهان خود می کنند اگر آن جسم غذا نباشد می توانند آن را از آب شش های خود خارج کنند . اما در اینجا اما مارش متوجه می شود که یک جسم خارجی در داخل دهان ماهی اش گیر افتاده ، این جسم خارجی تکه ای پلاستیکی از مخزن داخل محل نگه داری گلد فیش بود که ماهی بخت برگشته آن را به عنوان غذا خورده بود.

لحظه ای که خانوم اما متوجه این مسئله شد پول برایش ارزش مادی خود را از دست داد و خیلی زود او را به مرکز دامپزشکی GREENSLOPES برد . آنها بلافاصله ماهی را بی هوش کردند و جسم را از داخل دهان او خارج کردند .شاید جالب باشد که بدانید صد دلار هزینه مشاوره پزشکی و چهارصد دلار هم هزینه بیهوشی این گلد فیش شد .ببینید زباله هایی که هر روز درون آب ها ریخته خواهند شد می تواند چه آثار مرگبار و زجرآوری برای موجودات زیر دریا داشته باشد .

با هم در خانه عکس تصاویری از زنی که برای نجات جان ماهی‌ اش 500 دلار هزینه کرد! را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*