خرس

زن و شوهر روسی که 23 سال است با یک خرس زندگی می کنند

زن و شوهر روسی حالا 23 سال است که  با یک خرس زندگی می کنند و حالا این خرس جزئی از خانواده آنها است . نام این خرس استپان است و از زمانی که تنها سه ماهه بود با این خانواده زندگی می کرد . برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

 سوتلانا و یوری پنتلیانکو دیگر بعد از 23 سال  پدر و مادر واقعی استپان هستند . آنها در شهر مسکو روسیه زندگی می کنند .  سوتلانا و یوری این خرس را در زمانی که تنها سه ماه داشت در یک شرایط بسیار بد در جنگل پیدا کردند . مادر استپان توسط شکارچیان کشته شده بود و استپان هم شرایط نا مناسبی داشت . سوتلانا و یوری به سرعت تصمیم گرفتند که او را نجات دهند و به خانه ببرند .

استپان  که حالا دیگر خرس بزرگ و  قوی جثه ای شده چون تقریبا از ابتدای زندگی با انسان ها بزرگ شده کاملا اهلی است او در کنار این خانواده تلویزیون تماشا می کند و حتی در کار های باغبانی به سوتلانا و یوری کمک می کند . او همچنین با دیگر انسان های اطراف این خانواده رفتار مهربانانه ای دارد و مردم هم او را بسیار دوست دارند چون او هیچ رفتار وحشیانه ای نداشته و بسیار معقول است . خانوم پنتلیانکو در مورد استپان می گوید : او هیچ وقت ما را گاز نگرفته یا هیچ رفتار خشنی با ما ندارد نه در زمانی که او یک بچه بود و نه حالا که او جوان و قدرتمند است .

استپان در هر روز بیش از 25 کیلوگرم غذا می خورد  و غذای او بیشتر از ماهی، سبزیجات و تخم مرغ است . واقعا که تصاویر خارق العاده ای هستند داشتن یک حیوان خانگی مانند سگ یا گربه یک مسئله کاملا طبیعی است . اما نگه داری از یک خرس به عنوان یک حیوان خانگی کار بسیار دشواری است آن هم برای 23 سال البته استپان چیزی فراتر از یک حیوان خانگی است  او مانند یک فرزند برای این خانواده است .

با هم در خانه عکس تصاویری از  زن و شوهر روسی که 23 سال است با یک خرس زندگی می کنند  را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*