ساخت اسباب بازی از روی نقاشی کودکان ایده خلاق کیتی جانسون!

ساخت اسباب بازی از روی نقاشی کودکان، ایده خلاق کیتی جانسون، طراح گرافیک و تصویرساز سال های اخیر است. این هنرمند از دانش آموزان ابتدائی می خواهد که تصاویر مختلف برگرفته از ایده های ذهنی خود را طراحی کنند سپس با استفاده از این نقاشی ها عروسک و اسباب بازی می سازد. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه شوید.

کیتی جانسون برای آموزش خلاقیت و طرح ایده ، در اولین قدم از دانش آموزان می خواهد تا تصویر یک هیولا را نقاشی کنند. سپس طراحی های این کودکان را به عروسک تبدیل می کند. او پروژه هیولا را در سال 2010 کلید زد. بدین منظور نخستین عروسک را از روی طراحی خود ساخت. سپس از کودکان خواست تا بصورت ذهنی هیولا را نقاشی کنند. در ادامه با کمک ساخته های ذهنی بچه ها عروسک و اسباب بازی های متنوعی ساخته که می توانید تصاویر آن را مشاهده کنید.

تمامی روانشناسان معتقدند که نقاشی های کودکان بر گرفته از تخیلات و تفکرات جاری در زندگی آنهاست . کودکان ارتباط عاطفی عمیقی با شخصیت های نقاشی های خود برقرار می کنند. چه بسیارند کودکانی که دوستان خیالی در نقاشی های خود دارند و تنها آنها را محرم اسرار خود می دانند. شاید در اینجا یکی از بهترین کارهایی که والدین برای کودکان خود می توانند انجام دهند، این باشد که شخصیت محبوب نقاشی های کودکشان را در قالب یک عروسک به او هدیه دهند. ایده تبدیل نقاشی به عروسک اولین بار توسط شخصی آلمانی در کشور آلمان به وجود آمد. والدین کودکان، نقاشی فرزند خود را برای این استودیو ارسال می کنند و این شرکت نقاشی آنان را با جزئیات بسیار دقیق و زیبا با وسایلی مانند پارچه، کرک، نخ و سوزن به شکل عروسک می سازد.

با هم در خانه عکس تصاویری از ساخت اسباب بازی از روی نقاشی کودکان را تماشا می کنیم.

 

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*