ساخت کلاه گیس برای بیماران سرطانی توسط پسر 8 ساله

ساخت کلاه گیس برای بیماران سرطانی توسط پسر 8 ساله عنوان خبری است که با عمیق شدن در آن می توانیم روح بزرگ این پسر را بیشتر درک کنیم . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

زمانی که توماس مور 6 ساله دید که مادرشروی فیس بوک  در حال تماشای یک ویدیو از کودک سرطانی است که موهای سر خود را از دست داده یک ایده انسان دوستانه به سرش می زند .

توماس مور تصمیم می گیرد که مو های سر خود را برای کمک به بیماران سرطانی بلند کرده و هنگامی که موهایش بلند شد از آنها کلاه گیس مصنوعی ساخته و به بیماران سرطانی هدیه کند .

همانطور که می توانید در انتهای این مطلب مشاهده کنید موهای توماس به قدری بلند شده که او را شبیه به دختر ها کرده است .بطوری که اگر این ماجرا را نمی دانستیم به سختی می شد باور کرد که این عکس برای یک پسر است . توماس مور حالا 8 ساله است و نسبت به قبل بزرگ تر شده اما تصمیمش تغییر نکرده او بعد از 2 سال موهای خود را کاملا تراشید و از آنها سه کلاه گیس با موهای بلند دخترانه درست کرد . اندازه موهای او بعد از این سال به 16 سانتی متر رسید .

اما کار به اشتراک گذاری این حرکت انسان دوستانه توماس مور را AMBER LYNNE خاله اش بر عهده داشت . او تصاویری از این کار خواهرزاده اش را در توییتر به اشتراک گذاشت و مردم هم بسیار از آن استقبال کردند . 113 هزار نفر آن را پسندیده و 57 هزار نفر هم آن را ری توییت کردند و چقدر خوب که این کار توماس مور روی تعداد اندکی از این 113 هزار نفر تاثیر داشته باشد تا آنها هم کاری حتی کوچک  برای کودکان سرطانی انجام دهند .

با هم در خانه عکس تصاویر دیدنی از ساخت کلاه گیس برای بیماران سرطانی توسط پسر 8 ساله را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*