سفری به جنگل بامبو شهر کیوتو در ژاپن که سرشار از زیبایی های روح نواز است

سفری به جنگل بامبو شهر کیوتو در ژاپن که سرشار از زیبایی های روح نواز است و برای هر شخص طبیعت دوستی شگفت انگیز خواهد بود را از طریق ارائه تصاویری را برای شما فراهم آورده ایم . بامبو که به معنی کوه طوفان است در غرب کیوتو ژاپن و در شهر آراشی یاما قرار دارد. فاصله ریلی این جنگل تا کیوتو حدود 20 دقیقه است. در ادامه برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه شوید.

جنگل بامبو در شهر کیوتو قرار دارد و یکی از زیباترین جنگل های طبیعی دنیاست. آراشی یاما منطقه ی سرسبزی در غرب کیوتو است که به دلیل داشتن طبیعت بکر و امکانات تفریحی عالی به عنوان  یک منطقه گردشگری شهرت زیادی دارد. همه روزه ژاپنی های بسیاری برای تفریح و گردش به این مکان می آیند و از چشم اندازهای آن لذت می برند. زیبایی این جنگل تنها معطوف به درختان بلند و سرسبز بامبو نیست بلکه بخشی از آن بخاطر صدای خاصی است که با وزش باد از بین این درختان شنیده می شود. ترکیب صدای به هم خوردن ساقه های غول پیکر بامبو با رقص نور منظره روح نوازی به این جنگل می بخشد.

جالب است بدانید که ژاپن بصورت کلی مجموعه جزایری است که با طول زیاد از شمال به جنوب کشیده شده است ؛ به همین خاطر آب و هوای مناطق گوناگون آن به شدت با یکدیگر مغایرت دارند و دارای چهار فصل در سال است با این وجود بیش از نیمی از ژاپن در منطقه معتدل قرار دارد . این کشور به طور کلی آب و هوای دریایی دارد و در اثر بادهایی که از سمت دریا می‎وزند چهار فصل متفاوت دارد و اختلاف دما در فصول مختلف آن زیاد است . بهار ژاپن روز های نسبتاً گرمی دارد و هوای تابستان به خاطر وجود هوای پرفشار اقیانوس آرام بسیار گرم و مرطوب است .

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*