سلفی حیوانات در حیات وحش ، تصاویری بامزه که از تماشای آن لذت خواهید برد

یکی از سرگرمی ها و تفریحات امروزی بسیاری از ما ، گرفتن عکس سلفی است و بعضی از افراد نیز در این مورد به مهارت بالایی رسیده اند ، در این میان سلفی حیوانات نیز می تواند جذابیت ویژه ای داشته باشد . حالا حیوانات حیات وحش به لطف بسیاری از علاقمندان از گرفتن عکس سلفی جا نمانده و در حالت های گوناگونی چنین عکس هایی را  گرفته اند. در ادامه برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه شوید.
سلفی گرفتن تنها محدود به انسان ها نبوده و با وجود دوربین های هوشمند وارد حیات وحش و دنیای حیوانات نیز شده است . حیوانات وحشی گاهی اوقات به صورت اتفاقی در قاب دوربین عکاسی قرار می گیرند و تصاویر جالب و دیدنی از خود به یادگار می گذارند که شاید در بهترین حالت و لحظه ها نتوان چنین پرتره های زیبایی از این حیوانات با شکوه و زیبا بدست آورد.

برای گرفتن یک عکس سلفی از حیوانات تنها کافیست که حیوان مورد نظر ما نرم افزار دوربین را روی موبایل باز کرده و با لمس گزینه گرفتن عکس و همچنین ژست مناسب یک عکس سلفی از خود تهیه کند ! اما خب قطعا از این روش بطور معمول برای گرفتن سلفی حیوانات استفاده نمی شود و عکاس باید کمی هوشمندانه تر از تله های عکاسی کمک بگیرد.

در این حالت در دوربین نوعی حسگر قرار داده شده ، که به تحرکات حیوانات حساس است و با حرکت حیوان این حسگر بر روی قسمت عکاسی اثر گذاشته و در نهایت موجب گرفتن عکس سلفی می شود. در زیر تصاویر سلفی که با تله عکاسی گرفته شده را می بینید.

جالب است بدانید که اولین سلفی به‌ شکل مدرن در اوایل سده بیستم توسط جوزف بایرون، مؤسس کمپانی عکاسی بایرون و بن فالک گرفته شده‌ است و نخستین استفاده از واژه سلفی در مقالات و یا رسانه‌ های الکترونیکی در یک فروم اینترنتی استرالیایی در ۱۳ سپتامبر ۲۰۰۲ بوده است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*