سگ بداخلاق

سگ بداخلاق دنیای مجازی را به چالش کشید

سگ بداخلاق دنیای مجازی را به چالش کشید این تیتر در حالی خبرساز شده که این سگ به تازگی توسط همسر صاحبش از خانه طرد شده است. برای همین او هر روز کنار صاحبش نیک، که در اطراف لندن به عنوان پیک رانندگی می کند می نشیند و او را مثل یک همکار همراهی می کند.  برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خنه عکس همراه باشید .

روکسی، سگ وفا داری است که نیک موریس را همه جا همراهی می کند. همسر نیک از حضور روکسی در خانه بسیار ناراحت بود به همین خاطر سرانجام از شدت ناراحتی دیگر تحمل حضور او در خانه را نداشت و او را از خانه طرد کرد . اما با همه  این اتفاقات این موضوع باعث ناراحتی و آزار روکسی دو ساله نشد چرا که پس از این همیشه می تواند کنار نیک که در اطراف لندن به عنوان پیک رانندگی می کند بنشیند.

این سگ بداخلاق از همان زمان تولگی یاد گرفته بود که همانند آدم ها در ماشین بنشیند. دیدن صحنه ای که در آن یک سگ همانند یک آدم عادی در ون نشسته و همراه همیشگی راننده است برای خیلی ها خالی از لطف نیست و حتی تعجب خیلی ها را بر می انگیزد. روکسی نیز معمولا مورد توجه خیلی ها بوده است با این حال دوشنبه اصلا حوصله نداشت و انگار چیزی او را ناراحت کرده بود قیافه  ناراحت او شاید به نظر خیلی ها بامزه تر هم شده بود. چرا که مدام از او عکس می گرفتند. جالب تر آنکه عکس های روکسی به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد. خیلی ها با فتوشاپ چالش جدیدی را با این عکس ها ایجاد کردند و تصاویر بامزه ای از او ساخته اند.

جالب است بدانید که رفتار سگ ها می تواند هم برای صاحب های تازه کار و هم کهنه کار گیج کننده باشد. سگ ها بر اساس انگیزش های یکسان با انسانها رفتار نمی کنند و به همین دلیل کارهایی را که انجام می دهند همیشه برای ما قابل درک نیست.

با هم در خانه عکس تصاویر جذاب از سگ بداخلاق  نیک موریس را تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*