شیک ترین سوئیت جهان
معرفی شیک ترین سوئیت جهان

شیک ترین سوئیت جهان در دل هتل گالیای میلان قرار دارد

شیک ترین سوئیت جهان در دل هتل گالیای میلان قرار دارد. این هتل که از شیشه های ضد گلوله در ساخت آن استفاده شده، برای اقامت شخصیت های سیاسی بسیار مناسب است. امسال نیز انجمن جوایز سفر جهانی سوئیت Katara را که در میلان ایتالیا قرار دارد به عنوان شیک ترین سوئیت دنیا انتخاب کرده است برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه شوید.
شهر میلان که یکی از بزرگترین شهرهای ایتالیاست هتل گالیا را در خود جای داده است این هتل معروف و زیبا نیز شاید بیشترین شهرت خود را باید مدیون سوئیت Katara  بداند چرا که همانند سال قبل امسال نیز عنوان شیک ترین هتل دنیا را به نام خود رقم زد و این اتفاق نادر برای همه هتل داران یک آرزوی همیشگی است. قطعا این هتل با توجه به بسیاری از ویژگی های خاصی که دارد عنوان دار شده است خصوصیاتی همچون داشتن دیوارهای شیشه ای ضد گلوله، مساحت 1030 متر مربعی و طراحی لوکس که آن را متمایز از سایرین می سازد. مجموعه اقامتی کاتارا با توجه به ضریب امنیتی بالای که دارد  برای اسکان دیپلمات ها و سیاسیون بسیار مناسب است.

موسسه WTA هر ساله به بررسی کیفیت محل اقامت، مقصد گردشگری و فرودگاه در سرتاسر جهان می پردازد و با توجه به پارامتر های خاصی که دارد بهترین ها را معرفی می کند . این سوئیت همان اندازه که شیک است و بهترین امکانات را دارد به همان اندازه نیز گران قیمت می باشد و هر شب اقامت در آن 20 هزار دلار آب می خورد . این سوئیت 4 خوابه می تواند برای اقامت 8 نفر مناسب باشد 2 اتاق آن برای کودکان آماده شده و دو اتاق دیگرش نیز برای سایر افراد است . در شیک ترین سوئیت جهان قسمت های مخصوصی نیز برای ریلکس کردن و آفتاب گیری تعبیه شده است .

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*