طراحی ظروف چینی شیک و زیبا با الهام از طبیعت و اقیانوس

طراحی ظروف چینی شیک و زیبا با الهام از طبیعت و اقیانوس توسط هنرمندی چیره دست به نام جنیفر مک کوردی طراحی شده . وی با الهام از طبیعت و اقیانوس  ظروف شکیلی را روانه بازار کرده است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

جنیفر مجسمه های خود را بصورت تک رنگ سفید و با الهام از طبیعت ساخته است یکی از ویژگی های بارز آثار او در طراحی ظروف چینی درخشش آنها است که این درخشش به دلیل استفاده از جزئیاتی از طلای 23 عیار  می باشد . وی همچنین با استفاده از مواد خاصی روی این طرح های سفید سایه ایجاد کرده است .

طراحی ظروف چینی جنیفر مک کورد به وسیله موادی به نام  پرسلان این مواد  فراورده‌ های سرامیکی شیشه‌ ای و سفید اعم از لعابدار و بدون لعاب که برای مصارف فنی بکار می‌رود ، گفته می‌ شود . این هنرمند به دلیل ویژگی  فراورده‌های سرامیکی شیشه‌ای و سفید اعم از لعابدار و بدون لعاب که برای مصارف فنی بکار می‌رود، گفته می‌شود. این هنرمند به دلیل زیبایی و ویژگی پرسلان در انتقال نور و همچنین سایه از این ماده برای طراحی ظروف چینی خود استفاده کرده است .

جنیفر مک کورد این آثار از هنرمندی های خودش را در وب سایتش برای فروش قرار داده البته توجه داشته باشید که به علت به کار رفتن طلا در این ظروف چینی آنها معمولا قیمت بالایی دارند .

با هم در خانه عکس تصاویری از طراحی ظروف چینی با الهام از طبیعت و اقیانوس  را تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*