عکاسی از حشرات در سبک ماکرو توسط مجید فرامرزی

عکاسی از حشرات به سبک ماکرو توسط مجید فرامرزی نوجوان اهل آذربایجان غربی تهیه شده است . او تصاویر بسیار حیرت انگیزی از حشرات می گیرد .او موجوداتی را که بسیاری از ما آنها را به عنوان موذی و مزاحم می شناسیم در قاب تصویر کشیده تا بیشتر با آنها آشنا شویم . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

مجید فرامرزی پانزده ساله است و تخصص او گرفتن عکس های ماکرو می باشد . مجید در شهر میاندوآب واقع در آذربایجان غربی زندگی می کند و جالب است بدانید تنها 6 ماه است که عکاسی در این سبک را آغاز کرده . عکس های او حقیقتا شگفت انگیز بوده  و بسیار حرفه ای گرفته شده اند .

آقای فرامرزی  ابتدا در کنار تحصیل عکاسی از حشرات در سبک ماکرو را با گوشی سامسونگ S5 آغاز کرد اما حالا با دوربین Nikon d5300 عکاسی می کند . این تصاویر را هم با این دوربین تهیه کرده است .

او در مورد این تصاویر از عکس هایش چنین توضیح می دهد :

از همان شش ماه پیش که عکاسی در این سبک  را آغاز کردم مشاهده عکس هایم توسط خانواده و اطرافیان و تشویق آن ها در من ایجاد انگیزه کرد.دلیل انتخاب سوژه حشرات ،این موجودات ریز دوست داشتنی برای عکاسی ،این بود که دید انسان ها را که معمولا این موجودات را از نمای نزدیک ندیده و آن هارا به عنوان موجودات موذی و مزاحم تلقی میکنند تغییر دهم و زاویه ی دیگری از زیبایی های حشرات و طبیعت را به  نمایش بگذارم.

ما پیش از این هم در خانه عکس تصاویری از عکاسی از طبیعت در سبک ماکرو را توسط یک هنرمند لهستانی به نام ماگدا وازیژک داشتیم و حالا هم مجید فرامرزی هنرمند جوان ایرانی این تصاویر بسیار زیبا را تهیه کرده است .

اگر به سبک عکاسی و عکس های مجید فرامرزی علاقمند شده اید می توانید او را در صفحه اینستاگرامش در آدرس majid.faramarzi7 دنبال کنید .

با هم در خانه عکس تصاویری از عکاسی از حشرات به سبک ماکرو از مجید فرامرزی را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*