عکاسی از کودکان با لباس های جادویی

عکاسی از کودکان با لباس های جادویی

خانوم کریتینیا زاکرکورنا یک معلم لهستانی است که به عکاسی و خیاطی  علاقه زیادی دارد.  او برای جاکوب و باربارا که فرزندانش هستند لباس های بسیار زیبایی دوخته و از آنها عکس های بسیار زیبایی می گیرد . برای مشاهده عکس ها و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

کریتینیا زاکرکورنا در مورد کارش و علاقمندی هایش می گوید: من یک عکاس حرفه ای نیستم شغل اصلی من معلمی است و عکاسی یک سرگرمی برای من محسوب می شود و  از زمانی که من اولین دوربین دیجیتال DSLR خود را خریدم به عنوان یک نوجوان یا یک جوان جرات گرفتن عکس های خلاقانه را نداشتم .

زمانی که فرزند اول من یعنی جاکوب به دنیا آمد من با شبکه اجتماعی پینترست آشنا شدم و زمانی که فرزند دوم من یعنی باربارا متولد شد من خیاطی را یادگرفتم.

بعد از تولد هر دو فرزندم من هزاران عکس از آنها گرفتم و همیشه به دنبال ایده های جدید برای عکس گرفتن از کودکانم بوده ام از یکسال پیش  هر روزه  عکس های عکاسان حرفه ای را بررسی کرده و به دنبال ایده ای بودم که از آن شگفت زده شوم تا اینکه بالاخره آن را پیدا کردم . البته باید بگویم هنوز هم به دنبال چنین ایده هایی هستم .

از ارزان ترین و در دسترس ترین پارچه هایی که داشتم برای دوخت لباس های جدید استفاده کردم  و جستجو برای پیدا کردن یک مکان عالی برای گرفتن عکس را آغاز کردم. معمولا فضاهای انتخابی من برای عکاسی بیش از 20 کیلومتر از خانه فاصله داشت و برای گرفتن هر عکس بین 10 تا 15 دقیقه زمان صرف می شد.من برای بچه ها هیچ ژستی را در نظر نمی گرفتم آنها را در محیط قرار می دادم و  اجازه می دادم که خود را در آنجا پیدا کنند.

با هم در خانه عکس تصاویری عکاسی از کودکان با لباس های جادویی را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*