عکس‌های برتر نشنال جئوگرافیک در بخش مسابقه مسافر معرفی شدند

مجله نشنال جئوگرافیک هر ساله یک سری مسابقه عکاسی بسیار معتبر در سطوح جهانی برگزار می کند . این مسابقات طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. هر ساله عکاسان حرفه ای طبیعت عکس های خود را در این مسابقه به  چالش می کشند .مسابقه مسافر هم یکی از این مسابقات مجله نشنال جئوگرافیک است . در ادامه  و در خانه عکس می توانید 19 عکس جذاب این مسابقه را تماشا کنید.

حقیقتا باید گفت انتخاب برترین عکس در میان این عکس های فوق العاده کار به شدت دشواری است به همین دلیل عکس برتر در  این مسابقه با قضاوت مردم و رای گیری تعیین می شود .

جایزه مسابقه مسافر امسال یک  تور هفت روزه به نام خرس قطبی است به رودخانه چرچیل در شهر مانیتوبا کشور کانادا. اما خب جایزه اصلی عنوان برترین عکاس مسابقه  بسیار معتبر مسافر است .این مسابقه قرار است در 27 ماه می میلادی به پایان برسد و البته هنوز هم برای شرکت در مسابقه دیر نشده و  شما می توانید عکس های خود را ارئه کنید تا مورد قضاوت مردم از سر تا سر جهان قرار بگیرد.

برای رای دادن به عکس های حاضر در این مسابقه می توانید از اینجا وارد سایت رسمی مجله نشنال جئوگرافیک شوید و به عکس مورد علاقه خود رای مثبت دهید.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*