عکس‌های دیدنی غروب آفتاب از دریچه دوربین یک عکاس فرانسوی

غروب آفتاب یکی از مناظر زیبای آسمان در طول ۲۴ ساعت شبانه روز است. در زمان غروب آفتاب و تابش پرتوهای طلایی خورشید بر روی زمین، همه چیز طلایی‌تر، با ارزش‌تر و رمانتیک‌تر به نظر می‌رسد. به‌تازگی یک عکاس خوش ذوق تصمیم گرفته است این موضوع را برای ما اثبات کند. با خانه عکس همراه شوید.

جولین گراندین (Julien Grondin) نام یک عکاس فرانسوی است که مجموعه‌ای از تصاویر خود را به‌تازگی منتشر کرده است. البته این تصاویر همگی در یک زمان گرفته نشده‌اند و او برای تکمیل گالری فوق‌العاده‌ زیبای خود، در طول ۳ سال گذشته همواره در حال سفر بوده است و در سفرهایش تقریباً به تمام نقاط دیدنی و نمادهای گردشگری جهان سفر کرده است.

در طول سه سال گذشته من تصمیم به سفر به دور دنیا گرفتم. در این سفر من به تعداد زیادی از کشورهای جهان پرواز کردم و از مناطق دیدنی مشهور بازدید داشتم. هدف اصلی من از این سفرها، عکاسی از مناطق شهری و مناظر دیدنی دنیا بود البته به روشی که من به آن علاقه دارم: یعنی با وارد کردن مستقیم خورشید به کادر تصاویر!
این‌ها توضیحاتی است که گراندیدن درباره‌ی ماجراجویی خود به دور دنیا می‌گوید. بیشتر سفرهای او مربوط به مناطق اروپایی و کشور آمریکا می‌شوند اما مناظری از چند کشور آسیایی نظیر چین، استرالیا و تایلند به همراه کشور ایسلند که جزو مناطق قطبی محسوب می‌شود هم در آثار او به چشم می‌خورند. تصاویری که این هنرمند فرانسوی از این مناظر مشهور گرفته است، زاویه‌ی دید متفاوتی نسبت به عکس‌های معمول دارند و به دلیل گرفته شدن آن‌ها در زمان غروب آفتاب، یک حس عجیب معنوی و نورانی هم در کادر تصویر پخش شده است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*