عکس های برندگان مسابقه مسافر در نشنال جئوگرافیک (سری 2 )

بالاخره عکس های برندگان مسابقه مسافر در نشنال جئوگرافیک مشخص شد . عکس هایی که مشاهده خواهید کرد قطعا حرفه ای ترین عکس هایی با سوژه طبیعت  هستند که در سال 2016 دیده اید . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

شاید به یاد داشته باشید که حدودا دو ماه پیش لیستی از عکس های برتر مسابقه مسافر را برای شما جمع آوری کرده بودیم و حالا برندگان این مسابقه مشخص شده اند .

مسابقه عکاسی مسافر که هر ساله توسط مجله نشنال جئوگرافیک برگزار خواهد شد بسیار معتبر بوده و تعداد زیادی از عکاسان طبیعت در آن شرکت می کنند . امسال نشنال جئوگرافیک برای این مسابقه حدود 10 هزار عکس دریافت کرده و آنها را برای رای گیری روی وب سایت خودش منتشر کرد .

جایزه بزرگ مسابقه مسافر امسال یک  تور هفت روزه به نام خرس قطبی به رودخانه چرچیل در شهر مانیتوبا کشور کانادا است این جایزه امسال به آنتونی لا (  Anthony Lau  ) برای عکس مرد اسب سوار در مغولستان رسید . این عکس واقعا حیرت انگیز و خیره کننده است .  هیروکی اینوئه ( Hiroki Inoue ) از کشور ژاپن هم برای عکس گرگ ها در رده طبیعت جایزه خواهد گرفت .

یاسمین موند ( Yasmin Mund ) برای عکس هوایی بسیار زیبایی از یک پشت بام در بنارس کشور هند مقام دوم را کسب کرد . مقام سوم هم به  ویکتور لیما ( Victor Lima ) برای عکس دنیای دیگر در شیلی رسید . ما هم برای برنگان این مسابقه با این عکس های بسیار حرفه ای و هنرمندانه خوشحال هستیم و آرزوی موفقت داریم .

برای مشاهده تصاویر عکس های برندگان  این مسابقه در وب سایت اصلی  می توانید از اینجا وارد صفحه برندگان مسابقه شوید.

با هم در خانه عکس تصاویری از عکس های برندگان مسابقه مسافر در نشنال جئوگرافیک  را مشاهده می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*