عکس های جذاب و دیدنی از مرتاض های معروف هندی

مرتاض های هندی در واقع کسانی هستند که به کمک روش‌های بسیار ساده‌ زیستانه و گاه ناراحت‌ زیستانه همانند تحمل گرسنگی و تشنگی، خوابیدن بر روی تخت پوشیده از میخ و … می‌خواهد به درون‌پویی بپردازد. به عبارتی دیگر این افراد با تمرکز قوای فکری و زدودن تزاحمات ذهنی، به قدرت‌هایی دست پیدا می‌کنند که افراد عادی از آن‌ ها بی بهره‌اند . در ادامه با خانه عکس همراه شوید.

مرتاض های هندی در واقع توانای وخصوصاتیدارند که هر فرد عادی از آن بی بهره است به عنوان مثال تصرف و تغییر در مواد و انرژی‌های مکانیکی و مغناطیسی با استفاده از امواج مغزی متمرکز که در اثر تمرین‌های سخت و مداوم به دست آورده‌اند.

همه ما با واژه مرتاض آشنایی کلی داریم با این وجود بهتر است بدانیم که ، مرتاض در واقع کسی است که به کمک روش‌ های سخت می‌خواهد به خودشناسی برسد و البته این افراد با تمرکز قوای فکری گاه ساعت ها و گاه هفته ها بی حرکت در یک جا باقی می مانند.

با این اوضا مرتاض های هندی در طول عمرشان ، زندگی بسیار سختی را تجربه می کنند و بد نیست بدانید که تمرکز اصلی آن ها بیشتر بر روی از بین بردن عواملی است که روی اندیشه آن ها اثر سوء دارد.

با این حال کارهایی که مرتاض های هندی انجام می دهند قطعا برای مردم عادی امری آسان نبوده و مرتاض ها با انجام مجموعه فعالیت های سخت گیرانه با تسلط بر ذهن ، وجود خود را از عوامل خارجی ناامید ساخته و درگیر بعد فکری می شوند.

حالا که کمی با مرتاض ها هندی و شیوه زندگی آن ها آشنا شدید ، شما را به دیدن تصاویری دیدنی و جالبی از این افراد دعوت می کنم.

 

درباره

یک دیدگاه

  1. انجام پایان نامه ارشد

    خیلی جالب بود.

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*