حلزون

عکس های حیرت انگیز از دنیای حلزون ها

عکس های حیرت انگیز از دنیای حلزون ها را که توسط عکاس لهستانی کاتارزینا زلازن و با استفاده از دروبین های قدرتمنده تهیه شده را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

کاتارزینا زلازن که علاقه زیادی به ساقه گیاهان دارد و آنها را شگفت انگیز می داند . تصاویری از حلزون ها در حال حرکت روی ساقه گیاهان تهیه کرده است . او درباره این تصاویر از عکس هایش چنین توضیح می دهد : سخت ترین بخش کار در انجام این پروژه برای من همکاری کردن خود حلزون ها با من بود آنها باید برای من ژست های مناسبی می گرفتند تا بتوانم عکس های مورد نیاز خودم را از آنها بگیرم . من همیشه دوست دارم عکس هایم را در هنگام غروب آفتاب بگیرم چرا که در آن زمان یک نور طبیعی گرمی در فضا وجود دارد و همین نوع نور عکس های من را بسیار جذاب تر خواهد کرد.

کاتارزینا زلازن برای گرفتن هر شات از عکس هایش حدود یک ساعت زمان صرف می کند تا همه چیز درست و کامل باشد . او این تصاویر را با دوربینی با لنز دستی گرفته که دارای دیافراگم F1.8 است . فوکوس مورد نیاز برای گرفتن عکس ها روی حلزون کار بسیار دشواری است .

اینکه حلزون ها کاملا آرام حرکت می کنند باعث می شود که عکاس بتواند فرصت کافی برای گرفتن بهترین عکس ها را داشته باشد اما اینکه ممکن است زمان زیادی صرف شود تا حلزون به فضای مناسبی برسد و اینکه در آن لحظه زاویه مناسبی نسبت به دوربین داشته باشد تا حدودی کلافه کننده است . عکاس برای تهیه این تصاویر صبوری زیادی به خرج داده است .

پیش تر هم تصاویری از ماگدا وازیژک در عکاسی به سبک ماکرو داشتیم که او هم به سراغ موجودات ریزی رفته بود که در طبیعت موجود هستند . این مطلب هم می تواند برای شما جالب باشد .

با هم در خانه عکس تصاویر حیرت انگیز از دنیای حلزون ها را مشاهده می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*