عکس های روز اول مدرسه در کنار روز آخر آن

مشاهده عکس های روز اول مدرسه در کنار روز آخر آن برای هر فرد بسیار جذاب است . وارد شدن به دوره تحصیل در مدرسه و همچنین فارغ التحصیل شدن در حقیقت یکی از مناسک گذر در زندگی است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس هماره باشید .

حدودا دو هفته تا شروع فصل مدارس در ایران باقی مانده و حالا دوباره  باید تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان به مدرسه بروند . بسیاری روز اول مدرسه خود را آغاز می کنند ، بسیاری هنوز راه درازی تا پایان تحصیلات در مدرسه دارند و البته برخی هم در سال آخر هستند . اما چیزی باید گفت در هر صورت روز اول و آخر مدرسه  بدون شک دو روز بسیار مهم در زندگی هر فردی است . چراکه هر کدام از این روزها در حقیقت یکی از مناسک گذر زندگی شما محسوب می شوند .

ما هم به شما پیشنهاد می کنیم این دو روز را در زندگی خود با عکاسی یا حتی فیلمبرداری ثبت کنید .  البته شما باید خلاقیت بیشتری به کار ببرید به تنها یک عکس ممولی با لباس مدرسه یا یک همچین چیزی اکتفا نکنید .

برخی عکس های خود را فتوشاپ کرده اند و تصویر روز اول و آخر را با هم ترکیب کرده و در کنار یکدیگر گذاشته اند . عکس زیبایی هم وجود دارد که فرد در تمامی دوازده سال از در یک زست و یک نما عکس هایی را تهیه کرده و به ترتیب از مهد کودک تا سال و روز آخر را در یک عکس جای داده .

عکس دیگری هم که برای من بسیار دوست داشتنی بود مربط به فردی است که با لباسی با ترکیب رنگ روز اول مدرسه اش مقابل دوربین ایستاده است . نگاه کنید او حتی کارت شناسایی لباسش را هم همانجا چسبانده است.

با هم در خانه عکس تصاویر  عکس های روز اول مدرسه در کنار روز آخر آن را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*