عکس های زمین

عکس های زمین از دید دوربین یک فضانورد بریتانیایی

عکس های زمین از دید دوربین یک فضانورد بریتانیایی ، شگفتی های خارق العاده زمین از دوردست ها را منعکس می کند. تیموتی پیکه که شش ماه در ایستگاه فضایی بین المللی حضور داشته این تصاویر را از فواصل مختلف از زمین گرفته است. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه شوید.

سیاره زمین تنها ذره کوچکی از عالم است، اما خانه انسان و در واقع خانه ای برای تنها گونه های یافت شده حیات در کل جهان می باشد. حیوانات، گیاهان و دیگر ارگانیزم های حیات تقریبا در همه جای سطح زمین وجود دارند. آنها می توانند در روی زمین به حیات ادامه دهند چرا که این سیاره در فاصله مناسبی نسبت به خورشید قرار گرفته است. این کره دارای زیبایی های بسیار، و سرشار از شگفتی است. یکی از بهترین روش ها برای تماشای این زیبایی ها فضانوردی است تا بتوان از دوردست ها به تماشای عجایب قدرت خداوند نشست. البته می توان اینکار را بطور غیر مستقیم نیز انجام داد یعنی بدون سفر به فضا و از طریق تصاویری که دیگر فضانوردان در فضا از زمین می گیرند مناظر زیبای زمین را نظاره گر بود.

فضانوردان بارزترین تفاوت زندگی شان در فضا بی وزنی است، که بر کلیه شئون زندگی مسافر تأثیر می‌گذارد. برخی می‌گویند که محدود بودن در مکان کوچکی نظیر ایستگاه به مدت طولانی می‌تواند مشکلاتی پدید آورد. برای راحتی بیشتر ایستگاه های فضایی با رنگهای آرامش بخش تزئین می شود. ساکنان تا حدودی زندگی خصوصی و اتاقکهایی برای استراحت دارند. کتاب و موسیقی در اختیارشان قرار می‌گیرد و برای تماشای زمین دریچه‌ای دارند. سفینه‌های تدارکاتی نامه و هدایای خانواده‌هایشان و کالاهای تجملاتی نظیر میوه تازه به ایستگاه می‌آورند.

تیموتی پیکه، در شش ماهی که در ایستگاه فضایی بین المللی حضور داشت تصاویر زیبایی از عکس های زمین را در قالب یک کتاب منتشر کرده بود در حال حاضر نیز بخش دیگری از عکس هایش را در دسترس دوستداران و علاقمندان گذاشته است. او اولین بریتانیایی است که با موفقیت یک راهپیمایی فضایی را پشت سر گذاشته است. او حتی با هزاران کودک بطور زنده از فضا صحبت و گفتگو کرده است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*