عکس های عجیب علاقه مندان به طبیعیت بر روی صخره

همه عکس های عجیبی ازین قبیل که در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی روزانه مشاهده میکنیم در واقع درست است و افرادی واقعا در محل های ترسناک عکس های عجیبی میگیرند.

تعداد بسیار زیادی از مردم این روزها سعی میکنند که به دیگران نشان دهند که زندگی شگفت انگیزی دارند. ان ها ساعت ها برای انتخاب زیباترین فیلتر و بهترین زاویه و گرفتن عکس های زیبا و گاهی عجیب وقت خود را سپری میکنند که در نهایت هم در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی بسیار مورد پسند قرار میگیرد.

درسال ۲۰۱۵ شخصی به نام لوئیسا جفری (Luisa Jeffry) از پورتلند همراه دوستانش در سفری به کانیون بود که یکی از دوستانش پیشنهاد داد که چادری درکنار صخره ها برپا کنند تا فقط یک برای فضای مجازی بگیرند.

جفری بعد از این که فهمید مردم این کار را اغلب انجام می دهند تا فقط یک عکس برای فضای مجازی بگیرند بسیار شوکه شد.

او بعد از برگشت به خانه یک حساب اینستاگرامی ایجاد کرد برای مسخره کردن و انتقاد از این روند عکس ها و اردوگاه ها.

جفری نظز خود را در این باره اینگونه می گوید:
”من درک میکنم که ممکن است برخی از افرادی که در این مکان ها میخوابند یا عکاسی می کنند قصد تظاهر ندارند اما این به معنی اشتباه یا درست بودن کار ان ها نیست. این عکس ها از نظر من یک کلیشه ی خنده دار است که من هیچوقت ان را انجام نخواهم داد.”

باهم در خانه عکس تصاویری از این قبیل را تماشا خواهیم کرد که افرادی در کنار صخره ها یا مناظر ترسناک و مرتفع در حال استراحت یا خواب هستند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*