فتوشاپ عکس های مدیری که فقط یک بار چُرت زد

فتوشاپ عکس های مدیری که فقط یک بار چُرت زد

جریمه جالب یک مدیر منظم به روش کارمندانش این روزها در شبکه های اجتماعی در حالی مورد توجه قرار گرفته است آقای فاربمن که مدیر نرم افزار ویرایش عکس Enlight است هنگام کار  فقط یک چُرت کوتاه زد و وقتی بیدار شد عکس های منتشر شده از این چُرت لذت بخش را در سراسر اینترنت دید. عکس هایی که برای او احتمالا تحقیر آمیز هستند. برای مشاهده  توضیحات و  تصاویر  در ادامه با خانه عکس همراه باشید.

آقای فاربمن که در بین کارمندانش همیشه به عنوان یک مدیر منظم و وقت شناس شناخته می شد به دلیل نامعلومی هنگام کار چُرتش می گیرد.

خب امروزه همیشه و  در همه جا یک نفر وجود دارد تا اتفاقات خاص و عجیب را ثبت کند و انتشار دهد . چرت زدن آقای فاربمن هم برای کارمندان او به اندازه کافی عجیب و غریب بود که عکس او را گرفته و با کمی شیطنت معنادار و مفهومی فتوشاپ آن را منتشر کردند که در فضای مجازی بعد از انتشار این عکس مونتاژهای زیادی از سوژه انجام و هر کس یک تصویر خنده دار از عکس آقای فاربمن ساخت و در فضای مازی منتشر کرد.

مثلا با فتوشاپ آقای فاربمن را جایگزین جایزه اسکار ، غول چراغ جادو و حتی خمیر دندان کردند و در بسیاری از تصاویر هم او را در نقاشی ها و عکس های تاریخی و معروف جای دادند .بعضی هم از او در عکس های کارتونی استفاده کردند و آقای فاربمن را در کنار شخصیت های کارتونی مثل  simpsons و شیر شاه قرار دادند.

با هم تصاویری از این سوژه جالب را با هم در خانه عکس تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*