دیوار برلین

فرو ریختن دیوار برلین به روایت تصویر

فرو ریختن دیوار برلین به روایت تصویر شاید بتواند بخشی از شادی مردم برلین در سال 1989 را گویا باشد. این تصاویر از زوایای مختلف در شب تاریخی تخریب دیوار برلین گرفته شده است. مشاهده این تصاویر می تواند سرگرم کننده و جالب باشد. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس  همراه شوید.

بیست و هفتمین سالروز تخریب دیوار برلین، این روزها همزمان با برخی از صحبت های جنجالی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا فرا رسیده است. دونالد ترامپ در تبلیغات انتخاباتی خود مدعی شده بود اگر پیروز انتخابات شود بین آمریکا و مکزیک دیوار خواهد کشید و از ورود مکزیکی ها به خاک امریکا ممانعت خواهد کرد. کشیدن این دیوار مشابه دیواری است که در سال 1961 توسط بخش آلمان شرقی تحت سیطره شوری ساخته شده بود. دیوار برلین نه تنها از حمله فاشیست های آلمان غربی جلوگیری می کرد بلکه از مهاجرت مردم بین دو طرف دیوار نیز جلوگیری می کرد.

در نهم نوامبر سال 1989 حزب کمونیست شرق آلمان به مردم آلمان شرقی اجازه عبور از مرز را داد و اعلام کرد مردم می توانند هر کجا دلشان می خواهد بروند. در آن شب مردم پس از سی سال اسارت، دیوار برلین را تخریب کردند و و توانستند به مناطق غربی بروند. در ادامه تماشای تصاویر این شب پرهیاهو ، می تواند جالب باشد.

با هم در خانه عکس تصاویری از فرو ریختن دیوار برلین  را تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*