قارچ درختی
قارچ درختی

قارچ های درختی،سوژه دیدنی عکاس استرالیایی

قارچ های درختی همیشه در اعماق جنگل ها از تنوع شگفت انگیزی برخوردار بوده اند ه در این میان این قارچ های خودرو ، دیدنی و زیبا سوژه جالبی برای  عکاس استرلیایی بوده است طوری که این روزها مورد توجه کاربران شبکه اجتماعی نیز قرار گرفته است. درادامه با خانه عکس همراه شوید.

این عکاس استرالیایی کنجکاو که به عکاسی طبیعت علاقه زیادی دارد برای تهیه بعضی از عکس های خود  در اطراف خانه اش در استرالیا به جست و جو پرداخته و از قارچ های عجیب غریب و گلسنگ ها در رنگ ها، شکل ها و اندازه های متفاوت عکس هایی دیدنی و خارق العاده تهیه کرده است.

در این میان تعدادی از عکس های این عکاس خلاق که در ادامه مشاهده خواهید کرد قارچ های پرزداری دیده می شود که این عکاس در سفر های خود به چین و تایلند آن ها را از لبه لای شاخه و برگ ها و البته ساقه درختان پیدا کرده و تصاویرشان را به زیبایی هر چه تمامتر به ثبت رسانه است.

قارچ های درختی و جنبه ی ناشناخته بودن آن ها همواره موضوع و سوژه عکاسی این عکاس را خاص و متمایز کرده است که البته نباید فراموش کرد که بعضی از گونه های این قارچ ها بسیار سمی و تماس آن ها با انسان خطرناک بوده و حتی تنفس در اطراف آن ها می تواند سلامت انسان را به صورتی جدی به خزر اندازد.

با هم در خانه عکس تصاویری دیدنی از قارچ های درختی که سوژه دیدنی عکاس استرالیایی شده اند را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*