لوستر های چوبی

لوستر های چوبی زمینی یادمانی از طبیعت در خانه شما

لوستر های چوبی زمینی ساخته شده از چوب های طبیعی گردآوری شده از اعماق جنگل های کالیفرنیا ایده جالبی از  foeeklor  است که وی سعی کرده به هنگام ساخت این لوسترهای دیدنی از زیبایی طبیعی چوب ها نهایت استفاده برده باشد.لوستر هایی که در نوع خود بی نظیر و جالب به نظر می رسند. در ادامه با خانه عکس همراه شوید.

لوستر های چوبی زمینی در حالی می تواند در هر خانه ای یادمان زیبایی از طبیعیت محسوب شود که به واسطه طبیعی بودنش در نوع خود زیبای خانه شما را دو چندان خواهد کرد.

Foeekler برای ساخت این لوستر ها به جنگل های اطراف محل زندگی اش می رود و این قطعه های چوبی را پس از جمع آوری به کارگاهش انتقال می دهد و سپس آنها را  با دقت و از روی یک الگوی مشخص برش زده و در درون آن را که قبلا خالی کرده است را با نصب – لامپ – تکمیل می کند تا استفاده کنندگان از این لوسترهای چوبی این احساس را در خریدارانش ایجاد کند که وی توانسته است یک قسمت از جنگل های زنده کالیفرنیا را به خانه خود آورده باشد.

از مزایای این لوستر های چوبی زمینی این است که افراد می توانند با نصب لامپ های رشته ای گرمایی برای اتاق خواب خود تولید کنند که در مقابل استفاده از شومینه ، کاملا امن بوده و دیگر نیازی به تنظیم شعله – حرارت –  ندارد.

کسانی که از این لوسترهای چوبی زمینی خوششان آمده است می توانند به صورت آنلاین یک یا چند تا از آن ها را سفارش دهند، اگر چه تاکنون نیز طرفداران و سفارش های خرید زیادی ارائه شده است.

با هم در خانه عکس تصاویری دیدنی از لوستر های چوبی زمینی ساخته Foeekler را تماشا می کنیم

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*