سورئال با سوژه طبیعت

مجموعه تصاویر سورئال با سوژه طبیعت

این بار برای شما کاربران عزیز مجموعه تصاویر سورئال با سوژه طبیعت را آماده کرده ایم . این مجموعه توسط آقای پیتر ویلبرگ Peter Wihlborg  تهیه شده است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

پیتر ویلبرگ یک عکاس حرفه ای طبیعت است . پیتر اهل سوئد بوده و  همیشه دوست دارد عکس های طبیعی خودش را با استفاده از نرم افزار های ویرایش عکس مانند فتوشاپ به عکس های سورئالیستی تبدیل کند . او با یک گوشی آیفون عکاسی می کند و عکس هایش را در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک می گذارد .

این تصاویر از عکس های پیتر ویلبرگ در کشور سوئد تهیه شده است . او در این عکس ها خلاقیت به خرج داده که می تواند برای شما هم الهام بخش باشد . تصاویر سورئال همیشه پر از خلاقیت و ایده های جدید هستند .

فراواقع‌گرایی یا سوررئالیسم یکی از جنبش‌های هنری قرن بیستم است. سوررئالیسم به معنی گرایش به ماورای واقعیت یا واقعیت برتر است. زمانی که دادائیسم در حال از بین رفتن بود، پیروان آن به دور آندره برتون که خود نیز زمانی از دادائیست‌ها بود گرد آمدند و طرح مکتب جدیدی را پی ریزی کردند. این شیوه در سال ۱۹۲۲ به طور رسمی از فرانسه آغاز شد و فراواقع‌گرایی نامیده شد. این مکتب بازتاب نابسامانیها و آشفتگی های قرن بیستم است.این جنبش در عمل با انتشار مجلهٔ انقلاب فراواقع‌گرا توسط برتون آغاز شد. سالوادور دالی، رنه ماگریت و لویی آراگون از جمله سوررئالیست‌های مشهور هستند.

ما پیش تر هم در خانه عکس مجموعه ای  تصاویر بسیار زیبایی از عکاسی سورئال با سوژه های مختلفی داشتیم که از جمله آنها می توانیم به  تصاویر سورئال از راز زندگی میوه‌ها و سبزیجات و آثار سورئال و دیدنی تامی اینگبرگ ! اشاره کنیم .

با هم در خانه عکس مجموعه تصاویر سورئال با سوژه طبیعت را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*