مناطق متروکه و پر رمز و راز دنیا که روزی شلوغ و پر رونق بودند

روزگاری رفت و آمد ها و زندگی در این مناطق متروکه  که  جزو مکان های  معتبر و مشهور روزگار خود بودند ،  جریان داشت ولی حال به دلایل  مرموز و نامعلومی تبدیل به شهر ارواحی شدند که کمتر کسی جرات بازدید از این مناطق را دارد.
مناطق متروکه و عکس هایی که از آنها در اینجا خواهید دید شاید شما را  به یاد  لوکیشن های ترسناک در فیلم های هالیوودی بیندازد که در دوران خود جزو شلوغ ترین و پر درآمد ترین شهر ها بوده اند.

برج ارواح ساثورن تایلند:  استارت ساخت این برج در اوایل  پیشرفت صنعتی تایلند بود که بعد از مدتی به دلیل بحران  مالی  در آسیا ادامه ی ساخت این آسمان خراش نیز متوقف شد که  باعث شد امروز  به یک برج متروکه تبدیل شده است.

توفلزبرگ ، آلمان :   این ساختمان توسط نازی ها جهت اهداف نظامی استفاده می شد. که در بالاترین ارتفاع از بخش غربی برلین  واقع شده است و بعد از بمباران توسط نیروهای متحد تا به الان متروکه گشت.

شهر ارواح در ایالت کالیفرنیا ، آمریکا : بعد از کشف طلا و نقره توسط معدنچیان در این مکان ، مردم زیادی هم جهت جستجوی طلا و رسیدن به ثروت به اینجا هجوم آوردند ولی با رکود اقتصادی در این منطقه ، اهالی این شهر را ترک کردند.

زندان ایالت شرقی پنسیلوانیا ، آمریکا : اینجا روزگاری محل نگهداری افراد بسیار خطرناک،قانون شکن همچون آل کاپون بوده است. در حال حاضر این زندان متروکه و مخوف تاریخ آمریکا برای بازید عموم گذاشته شده است.

جزیره برادر شمالی ، آمریکا : دراین مکان بیمارستان ریورساید قرار دارد که در ابتدا در آن بیمارانی که به بیماری های واگیردار و صعب العلاج مبتلا شده بودند ،درمان و نگهداری می شدند و بعدها مرکز بازپروری معتادان شد و درنهایت  هم تعطیل و متروکه گشت.

ایستگاه قطار چستوچووا ، لهستان :  در اوایل انقلاب صنعتی اروپا ساخته شد .

مناطق متروکه

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*