موزه ای از سنگ

موزه ای از سنگ ها با شکل و شمایل انسانی در توکیو ژاپن

موزه ای از سنگ ها با شکل و شمایل انسانی در ژاپن در فاصله 2 ساعته از توکیو قرار دارد. در این موزه سنگ هایی عجیبی که در طول 50 سال جمع آوری شده اند وجود دارد. تمامی  این سنگ ها شکلی مشابه صورت انسان دارند. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه  با خانه عکس  همراه باشید .

اگر گذرتان به کشور پر جنب و جوش ژاپن افتاد بد نیست در ما بین برنامه های گردشی سری هم به موزه سنگ های طبیعی روستای Chichibu بزنید. این روستا با توکیو دو ساعت فاصله دارد و در شمال غربی آن قرار گرفته است . در این موزه ی عجیب ، مجموعه از 1700 سنگ وجود دارد که 900 عدد از آن ها مشابه چهره انسانی هستند این سنگ ها تمثالی از چهره های متنوع انسان ها هستند . در بین سنگ ها چهره افراد مشهور نیز به چشم می خورد برای مثال چهره الویس پریسلی یا شخصیت کارتونی ای تی در بین این سنگ ها دیده می شود.
مالک این موزه در سال 2010 میلادی درگذشت. ولی با مرگ او این مکان تعطیل نشد و همچنان برای بازدید عموم در دسترس است .  در حال حاضر ، دختر وی راه او را ادامه داده و مسئولیت موزه را به دوش کشیده است.

جالب است بدانید، عوامل متعددی وجود دارد که می‌ تواند در رفتار سنگ و بطور کلی رفتار هر ماده در برابر تغییر شکل ، تاثیر بگذارد. این عوامل را می‌توان به دو گروه خارجی (مثل فشار همه جانبه و دمای محیط ) و داخلی (مثل جنس و ساخت و دیگر ویژگیهای ذاتی سنگ ) تقسیم کرد. بطور کلی پوسته زمین تغییر می کند و باعث می شود که سنگ های جدید شکل بگیرند و سنگ های قدیمی نیز تغییر کنند. این وقایع هنگامی که ورقه ها به هم برخورد می کنند، روی می دهد.

با هم در خانه عکس تصاویر جذاب از موزه ای از سنگ ها با شکل و شمایل انسانی را تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*