مکان های مترکه شده در المپیک های قبلی

مکان های متروکه شده در المپیک های قبلی نشان می دهند با اینکه برگزاری چنین مسابقاتی می تواند تا چه حد از لحاظ اقتصادی برای کشور برگزار کننده مفید باشد از طرفی هم ممکن است بزرگترین هدر رفت سرمایه را داشته باشد .  برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

بیست و هشتمین دوره المپیک امسال در کشور برزیل و شهر ریودوژانیرو در حال برگزاری است . ما در این پست قصد داریم تصاویر تعدادی از مکان های متروکه که روزی در آنها مسابقات المپیک برگزار می شد را برای شما کاربران عزیز به نمایش بگذاریم . شاید برای شما هم جالب  باشد .

بازیهای المپیک در ابتدا یک جشن مذهبی بود که برای ادای احترام به زئوس (پادشاه خدایان یونان) در صحن مربوط به او برگزار می‌شد. این مسابقات هر چهار سال یک بار و از سال ۷۷۶ قبل از میلاد در المپیا که محل صحن زئوس بود برگزار می‌شد.

یک باستان‌شناس آلمانی به نام «کورتیوس» در دل تپه‌های خاموش «المپیا» به کاوش پرداخت، و آثار شگفتی را کشف کرد. فکر احیای بازی های المپیک قوت گرفت و با هزاران دشواری مردی شریف، انسان دوست و دانشمند بنام «پی‌یر بارون دوکوبرتن» فرانسوی به کمک دوستان خود در سال ۱۸۸۹ در پاریس همایشی تشکیل داد و اساس بازیهای جدید المپیک را پی نهاد.بازیهای المپیک با الهام ازاین نام و این دورهای قهرمانی بوجود آمد. رسماً از سال۱۸۹۶ بود که درآتن انجام گرفت وپس از آن هر چهارسال یک بار در نقاط مختلف جهان انجام گرفته‌است. و فقط سه دوره به دلیل جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم انجام نپذیرفت. تا کنون هم بیش از 19 کشور میزبان مسابقات المپیک بوده اند .

با هم در خانه عکس تصاویر از مکان های مترکه شده در المپیک های قبلی را  تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*