مسکو

نگاهی به عکس های زمستانه مسکو شهری شاهانه و زیبا

نگاهی به عکس های زمستانه مسکو شهری شاهانه و زیبا که با برف هم آغوش شده  خالی از لطف نخواهد بود. شاید بتوان گفت مسکو در قبل از سال نو زیباترین چهره ی خود را تجربه می کند. چرا که رخت زمستانه بر تن دارد و همچون جواهری در سفیدی زمستان می درخشد. پس بهترین زمان مسافرت به مسکو پیش از سال نو است. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر باخانه عکس همراه شوید.

کریستانا ماکیوا، هنرمند عکاسی است که این تصاویر زیبا را گرفته است. او معتقد است که اگر کسی بخواهد مسکو را در زیباترین و رویایی ترین شکل ببیند بهتر است در اواخر پاییز و قبل از سال نو به این شهر سفر کند. هرگاه کسی از او می پرسد که بهترین زمان سفر به مسکو کی هست؟ اواخر پاییز و فصل زمستان توصیه همیشگی او به گردشگران خارجی بوده است. با وجود اینکه در این فصل روسیه سردتر از سایر فصول است اما به همان اندازه زیبایی و جاذبه دارد.

مسکو، پایتخت و بزرگترین شهر روسیه است. مجتمع‎های ساختمانی این شهر به انواع گوناگون هستند که به دوره‎های مختلف تعلق دارند. تعداد زیادی از این خانه‎ها به شکل قوطی کبریت ساخته شده‎اند . این نوع از خانه‎ها در سال‎های 1950 برای اولین بار ظاهر شدند و معمولاً 9 – 8 طبقه بودند. موزه کرملین قدیمی ترین و معتبر ترین موزه مسکو می باشد که مجموعه ای از آثار باستانی تزاری، جواهرات خارجی و روسی و زره در این موزه وجود دارد. یکی دیگر از بناهای توریستی مسکو مدارس است.

مدارس سال‎های 1930 میلادی تماماً آجری و دارای 4 طبقه و دو ورودی در دو انتهای ساختمان بود. یکی برای رفت و آمد دانش‎آموزان ارشد و دیگری برای رفت و آمد دانش‎آموزان کلاس‎های ابتدایی.

با هم در خانه عکس نگاهی داریم به عکس های زمستانه مسکو شهری شاهانه و زیبا را تماشا می کنیم.

 

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*