هتل با اقیانوس

هتل با اقیانوس اختصاصی برای نخستین بار در چین افتتاح شد + عکس

اولین هتل با اقیانوس  اختصاصی در چین افتتاح شد. این هتل اقامتگاهی لوکس و باشکوه برای گردشگرانی است که به شهر سانیا سفر می کنند. سانیا با امکانات باشکوهی که دارد به هاوایی چین نیز معروف است.در ادامه برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه شوید.
این هتل با اقیانوس برای آنان که به دنبال لوکس ترین و شیک ترین اقامتگاه ها در چین هستند شاید یکی از بهترین انتخاب ها باشد. این عمارت 5 هکتاری به گونه ای ساخته شده است که دارای اقیانوس اختصاصی بوده و سه گالری هنری دارد که برای علاقمندان جالب توجه خواهد بود. این هتل شاید نخستین پناه گاه زیبا و رویایی در شهر سانیای چین است. این مکان با سالن های ماساژ بی نظیر و مناظر زیبای خود یکی از لوکس ترین مکان هایی است که در  یکی از گرم ترین سواحل آسیایی با آب و هوایی بی عیب و نقص و مناظری خیره کننده از کوه ها و دریا ها قرار دارد.

جالب است بدانید سانیا در جنوبی ترین قسمت جزیره های نان در چین است . سانیا در دهکده ای جنوبی در میان کوه های ووجی واقع است و دارای 200 کیلومتر خط ساحلی است. فرودگاه بین المللی فونیکس در سانیا دومین فرودگاه بزرگ جزیره هاینان به شمار می رود که روزانه پرواز های داخلی و خارجی زیادی در آن انجام می شود، و از همین روی سانیا را به یک منطقه مهم برای هواپیما ها و همچنین کشتی های مسافربری لوکس و تجارت خارجی تبدیل کرده است. این منطقه درمیان کوه های باشکوه و آرامی در جنوب دریای چین است که نور گرما بخش آفتاب به روی شن و ماسه های ساحل و دریای فیروزه ای می درخشد و مناظر یگانه ای را در ذهن باقی می گذارد.

با هم در خانه عکس تصاویری از نخستین هتل با اقیانوس جهان که در چین افتتاح شده را تماشا می کنیم .

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*