برش کاغذ
برش کاغذ

هنرنمایی فوق العاده دیدنی با برش کاغذ !

هنرنمایی فوق العاده دیدنی با برش کاغذ هنری اسا که جدیدا مورد توجه خاص بعضی از هنرمندان قرار گرفته است. که در این میان پارت کوتکار هنرمندی توانمندی است که در زمینه برش کاغذها و خلق آثار هنری دیدنی نامی برای خود دست و پا کرده است. وی با ترسیم انواع طرح ها به وسیله گرافیت روی کاغذ ،به هنر معکوس روی آورد است. برای آشنایی با سبک این هنرمند با خانه عکس همراه شوید.

طراحی بوسیله برش کاغذ کار پر دقتی است اما پارت به کارش علاقه زیادی دارد و این کار در حالی به او هیجان می بخشد که وی می گوید:

من کارم درا بیشتر در مقابل بینندگان انجام می دهم و از ابتدا تا پایان طرحش عکس العمل های گوناگونی از آن می بینم که برایم جالب است و من اینجاست که از ناشناخته بودن این کار – برش کاغذ – پی می برم و در مقابل از ادامه این کار لذت می برد و این عامل باعث می شود تا من به دنبال  توسعه این هنر یعنی  – برش کاغذ – باشم. چرا که طرح های من الهام گرفته از طبیعت است و ریز بینی خاص من نیز طرح هایم را متفاوت از بقیه نشان می دهد.

پارت که اتفاقا نقاش ماهری هم هست در توضیح بیشتر عنوان می کند که جذابیت و خاص بودن این نوع از هنر ارتباطش را با این کار برای ادامه آن زیادتر می کند زیرا که در  تک تک آثارش که خلق می کند حس خاصی از زندگی جاریست و می تواند احساساتش را با این هنر به کمال برساند.

جالب است بدانید که شخصیت ماجراجوی پارت کوتکار هنرمند باعث شده است که او به ایجاد طرح های متفاوت بتواند سبک جدیدی از هنر را تحت عنوان طراحی بوسیله برش کاغذ را به زیبایی هز چه تمامر به نمایش بگذارد.

بد نیست بدانید که پارت در ابتدا برای سرگرمی و احساس ماجراجویانه اش به این حرفه پرداخته اما به مرور زمان و با تشویق دوستانش به حرفه اصلی او بدل شد تا امروز که  زمان بیشتری را برای انجام این کار – برش کاغذ – اختصاص دهد.

بنابراین شاید تاکنون زیورآلات زنانه، تابلوهای کوچک و کارهای دستی زیبای زیادی از این برش ها دیده باشید اما در آثار پارت هنرمند ، دقت بسیار زیادی دیده می شود چرا که جزئیات و زیبایی های خاص در طرح های او همواره توجه بیشتر مخاطبینش را از این جهت جلب می کند که در هنر او می توان جنبه های مختلف زندگی را دید و لذت برد.

با هم تصاویری دیدنی از برش های کاغذ این هنرمند خلاق را در خانه عکس تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*