پل نامرئی چین
پل نامرئی چین

پل نامرئی چین ، پروژه ای عجیب و غریب در کوه های آواتار

پل نامرئی چین ، پروژه ای عجیب و غریب در کوه های آواتار چین و ساخت آن در حالی مطرح شده است که کشور چین که چند ماه پیش از طولانی‌ترین و مرتفع‌ترین پل شیشه‌ای جهان رونمایی کرد و با استقبال بی‌نظیر توریست‌های داخلی و خارجی مواجه شد، تصمیم گرفته در جدیدترین پروژه خود پل نامرئی بسازد که بیشتر از قبل هیجان‌انگیز باشد. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه شوید.

در این میان رسانه ها اینگونه اطلاع رسانی کرده اند که پل نامرئی چین  یکی از جدیدترین پروژه های توریستی و جنجالی این کشور است که معماران چینی در نظر دارند پلی نامرئی و ترسناک را بنا کند که این سازه از استیل ضد زنگ براق و شیشه ساخته خواهد شد و البته این پا نامرئی قرار است دیدنی ، جذاب و ترسناک باشد و توریست‌های داخلی و خارجی را به این کوه های آواتار جذب کند.

به گفته معماران پروژه پل نامرئی چین ، این پل به صورت ۲ طبقه ای ساخته خواهد شد. کف طبقه دوم به صورت نمایان و کف طبقه اول کاملا مشجج و شفاف خواهد بود. هزینه ی ساخت این پل حدودا ۵ میلیون دلار برآورد شده است.

پل نامرئی چین که قرار است در کوه‌های آواتار بنا شود از استیل ضد زنگ براق و شیشه ساخته خواهد شد. هم‌چنین این پل در دو طبقه ساخته می‌شود؛ کف طبقه دوم به صورت نمایان و کف طبقه اول کاملا شفاف خواهد بود.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*