اسکلت آدم فضایی

کشف اسکلت عجیب و منتسب به آدم فضایی !

کشف اسکلت عجیب و منتسب به آدم فضایی در شیلی با انجام آزمایش های DNA برای راستی آزمایی این حدث و گمان ها در حالی آغاز شد است که این اسکلت عجیب در شیلی توجه بسیاری از محققان و علاقمندان به شناسایی و آگاهی از موجودات فضایی و فرازمینی را به خود جلب کرده است. در ادامه با خانه عکس همراه شوید.

کشف این اسکلت عجب با شباهت بسیار زیاد آن به یک انسان در واقع در یک منطقه کویری موسوم به آتا کامادر شیلی رخ داداه است که البته این اسکلت به همین نام و به اسکلت آتا یا آتاکاما نیز مشهور شده و برخی آن را یک انسان و یا انسان نما و موجودی فضایی و حتی یک میمون کوچک تصور کرده اند و برخی براین باور بودند که این موجود به طور حتم یک موجود فضایی است.

در این میان آزمایش های متعدد بر روی این اسکلت مینیاتوری انجام شده و تلاش شده تا مشخص شود که این اسکلت به کدام گروه از موجودات تعلق دارد. این موجود برخلاف انسان که دوازده دنده دارد ده دنده دارد ولی شکل اسکلتی شبیه به انسان دارد.

سر و جمجمه این اسکلت مینیاتوری و یا بهتر بگوییم این موجود عجیب اما بسیار بزرگتر از جثه اش است و سری بزرگ و دوکی شکل دارد. برخی براین باورند که ممکن است این اسکلت به یک جنین در قرن های گذشته تعلق داشته و یا نوعی پستاندار منقرض شده است.

با هم در خانه عکس تصاویری از اسکلت مینیاتوری منتسب به آدم فضایی کشف شده در شیلی را تماشا می کنیم.

منیع: میهن پست

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*