کیک های براق اولگا شیرینی پز روسی

کیک‌های براق و عجیب «اولگا» شیرینی پز روسی

اولگا شیرینی پز حرفه ای روس می تواند شیرینی هایی بسیار زیبا مثل سنگ مرمر درست کند .شیرینی هایی که او درست می کند مثل آینه ظاهری صاف و صیغلی دارد . شیرینی هایی که اولگا درست می کند در روسیه بسیار معروف هستند . برای مشاهده عکس ها و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

اولگا با شیرینی هایش توانسته در شبکه اجتماعی اینستاگرام محبوب و مشهور شود صفحه او در اینستاگرام حدود 40 هزار دنبال کننده دارد .اما او در صفحه خودش هیچ گاه راز براق شدن شیرینی هایش را به کسی آموزش نمی دهد . او در این صفحه فقط عکس های شیرینی هایی که درست می کند را به اشتراک می گذارد .

صفحه اینستاگرام اولگا در حقیقت یک منبعی است برای تحسین و یا شاید هم حسادت  افراد به او و مهارتش .

اما خشوبختانه یکی از کاربران سایت ردیت توانسته به راز او در براق کردن شیرینی هایش دست یابد او اما بر خلاف اولگا این روش را برای عموم مردم به اشتراک گذاشته که ما هم آن را برای شما کاربران ارائه می کنیم:

مواد لازم : بیست گرم پودر ژله ، 120 گرم آب ، 300 گرم گلوکز، 300 گرم شکر ، 200 گرم شیر عسلی  ، 300 گرم شکلات سفید یا سیاه یا ترکیب هر دو و رنگ غذا

مراحل پخت : ابتدا آب را با پودر ژله مخلوط کنید. سپس گلوکز را با شکر و آب بجوشانید صبر کنید تا بعد از به جوش آمدن ترکیب گلوکز و شکر و آب ، محلول کاملا خنک شود . سپس ژله را به آن اضافه کنید.بعد از ژله باید شیر عسلی را اضافه کنید. در آخر هم شکلات پودر شده را به آن اضافه کرده و به خوبی هم بزنید تا جایی که درون مواد حبابی باقی نماند. در اثر ریختن این مواد روی کیک ، سطح روی شیرینی شما مرمری شکل و بسیار براق خواهد شد .

با هم در خانه عکس تصاویری از کیک های براق اولگا شیرینی پز روسی را  تماشا می کنیم.

 

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*