کیک کریستالی

کیک عروسی تزئین شده با سنگ های کریستالی !

کیک عروسی تزئین شده با سنگ های کریستالی هنر جدید قناد هایی است که این روزها تمام خلاقیت خود را به کار می گیرند تا در مراسم های مختلف حاضران را سورپرایز کنند. سوژه ای که همواره همه ما در  شبکه های اجتماعی با آن ها مواجه شده ایم. در ادامه برای دیدن این کیک ها با خانه عکس همراه باشید.

کیک عروسی تزئین شده و جور وا جور در همه جای دنیا پیدا می شود اما کیک عروسی تزئین شده با سنگ های کریستالی را دیگر نمی توان کار هر شیرینی پزی دانست.

بنابراین اگر چه کیک های سنتی عروسی که همواره پوشیده شده از خامه سفید است اما نسل جدیدی از کیک ها که با سنگ های کریستالی تزئین می شوند، مشتریان زیادی جلب کرده و طرفدارانی هم پیدا کرده است.

در این میان شاید برایتان این سوال ایجاد شود که سنگ های کریستالی مرود استفاده  در این کیک ها خوردنی هست یا خیر! بله ! جواب مثبت است زیرا این کریستال ها از جنس قند هستند و از طریق فرآیند تبلور به صورت بلور های درخشانی در آمده اند که فوق العاده دیدنی و خوشمززه نیز هستند.

بنابراین و به قول کسانی که کیک عروسی تزئین شده با سنگ های کریستالی درست می کنند، ترکیب رنگ در این کیک ها از اهمیت ویژه ایی برخوردار است زیرا که با ترکیب رنگ مناسب می توان به طرح کیک ها، عمق و برجستگی در آن برای نمایانی بیشتر کریستال ها و واقعی جلوه دادنش تاثیری مهم داشته باشد.

به قول همه آن هایی که از نزدیک این کیک عروسی تزئین شده با سنگ های کریستالی را دیده اند این کیک ها در عین سادگی زیبایی محصور کننده ایی دارند و عکس العمل مهمان ها در مراسم با مواجه شدن با این کیک ها شگفت انگیز بوده است.

با هم در خانه عکس تصاویری از کیک عروسی تزئین شده با سنگ های کریستالی را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*