تصاویردیدنی عکاس لهستانی از سگ های دوستداشتنی

تصاویر عکاس لهستانی از سگ ها قطعا برای علاقندان به  این حیوان دوست داشتنی بسیار جذاب است . اَلیکجا زمایسلوسکا یک عکاس جوان اهل  لهستان است که بی نهایت به سگ ها علاقه دارد و این تصاویر بسیار زیبا و رنگارنگ و پر انرژی را تهیه کرده است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید.

اَلیکجا زمایسلوسکا عکاس 20 ساله اهل لهستان است و عکس های بسیار زیبایی را از سگ ها تهیه کرده است . او در مورد عکس هایش این چنین توضیح می دهد : من برای گرفتن این عکس ها ابتدا از روی ویژگی های ظاهری سگ ها روی شخصیتشان تمرکز می کردم و یک پرتره جذاب را برای آنها در ذهنم تصور می کردم . در تمامی این عکس ها سعی کرده ام ویژگی های شخصیتی این سگ ها را در عکس ها به نمایش بگذارم.

اَلیکجا زمایسلوسکا از کودکی به حیوانات علاقه زیادی داشت و زمانی که 4 ساله بود دو گربه زیبا داشت اما در آن زمان بزرگترین آرزویش داشتن یک سگ بود .او بالاخره در سال 2006 توانست یک سگ شکاری زیبا برای خود بگیرد و از آن زمان سبک زندگی اش تغییر کرد. یک دوربین DSLR خرید و شروع به عکاسی از کیارا سگ دوست داشتنی اش  کرد .

این تصاویری از سگ ها هم که مشاهده می کنید همه از کیارا و دیگر سگ های اَلیکجا زمایسلوسکا هستند .هر کدام از عکس ها دارای جذابیت خاصی بوده و مشاهده آنها بسیار انرژی بخش است . به این دلیل که این در این تصاویر از رنگ های بسیار شاد و زنده ای استفاده شده که بسیار چشم نواز است . ژست های کیارا  و دیگر دوستانش هم جذابیت این عکس ها را دو چندان کرده .

این تصاوری با دوربین Canon و لنز های 70-200 میلی متری و 85 -50 میلی متری گرفته شده است .

با هم در خانه عکس تصاویر عکاس لهستانی از سگ ها  را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*