نقاشی های بسیار کوچک

تصاویری از نقاشی های بسیار کوچک با آب رنگ

تصاویری از نقاشی های بسیار کوچک که به وسیله آب رنگ کشیده شده اند را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . این تصاویر توسط هنرمندی تهیه شده که نامش را WOODCASTLEs به معنی قلعه ساخته شده با چوب معرفی کرده است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

این هنرمند اهل آلمان بوده و طبق گفته خودش دوست دارد همه او را فرانک صدا کنند . پس من هم طبق خواسته خودش در این مطلب برای او از نام فرانک استفاده می کنم .

فرانک به علت کشیدن نقاشی های بسیار کوچک با آبرنگ در شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام بسیار معروف است . او در هر روز یک ساعت با آبرنگ و قلمو های بسیار ریزش نقاشی می کند .

فرانک در مورد این آثار از نقاشی هایش چنین توضیح می دهد :

زمان که من یک دانشجوی جوان بودم با تذهیب های قدیمی مربوط به قرون وسطی آشنا شدم .در آن موقع کار تصویر گری کتاب ها را با نقاشی های بسیار کوچک انجام می دادم و علاقه من به کشیدن نقاشی های ریز از آنجا شروع شد .اما در حال حاضر بجای تصویر گری روی کتاب بر روی بوم های بزرگتر نقاشی می کنم . این کار برای من بسیار هیجان انگیز است چرا که به وسیله آن می توانم هر روز برای مردمی که مرا دنبال می کنند لبخند بسازم . برای کشیدن این نقاشی ها از هر چیزی که در اطرافم وجود دارد ایده می گیرم گاهی مشاهده یک فیلم ، رفتن به کنسرت ، پیاده روی و یا آثار باستانی موجود در یک موزه به من ایده های نقاشی بسیار جالبی می دهند .

نقاشی هایی که فرانک می کشد بسیار کوچک است حتی می توانید مشاهده کنید که برخی از نقاشی های او در کمتر از نصف طول یک چوب کبریت کشیده شده اند . این هنرمند از تکنیک خودش برای کشیدن نقاشی هایی به این شکل چیزی نگفته اما در تمامی تصاویر جزئیات کاملا به نمایش گذاشته شده و او دقت و تیز هوشی بسیار بالایی در کشیدن آنها به کار برده .

با هم در خانه عکس تصاویری از نقاشی های بسیار کوچک با آب رنگ را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*