پرتره از هنرمندان ایرانی

تصاویری از نقاشی پرتره از هنرمندان ایرانی

تصاویری از نقاشی پرتره از هنرمندان ایرانی را برای شما کاربران عزی آماده کرده ایم . این تصاویر توسط آقای مسعود عسگری یکی از هنرمندان جوان ایرانی تهیه شده است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید.

مسعود عسگری 29 ساله است و فارغ التحصیل دانشکده هنر های زیبا او ساکن تهران بوده و تا به حال سه نمایشگاه انفرادی از آثارش به نمایش گذاشته است . تصاویری که در ادامه برای شما نمایش خواهیم گذاشت از نمایشگاه گالری نگاه واقع در لواسان می باشد که او آن را در آذر ماه سال 1384 برپا کرده است .

مسعود عسگری در انتخاب سوژه از بازیگران و هنرمندان بسیار معروف داخلی که مورد توجه هستند ،  استفاده می کند . از این رو تصاویر این آثارش همیشه در نمایشگاه های مختلف با استقبال بسیار خوبی مواجه است .

ابزار کار او برای نقاشی رنگ روغن و اکریلیک بوده و همانطور که می توانید در تصاویر مشاهده کنید در این کار بسیار مهارت دارد . هر پروژه نقاشی پرتره از هنرمندان ایرانی برای مسعود بیش از دو تا سه هفته زمان می برد .

او برای کشیدن این آثار روش خاص مربوط به  خود را دارد . مسعود عسگری از یک عکس برای کشیدن آثارش اسفاده نمی کند و معمولا چند عکس از سوژه مورد نظرش را در کنار هم قرار داده و آنها را با هم تلفیق می کند . به همین جهت خروجی کار مانند یک تصویر خاص از هنرمند مربوطه نیست اما یک اثر خارق العاده است از دستان یک هنرمند.

در این تصاویر نقاشی هایی از محمدضا شجریان استاد بزرگ موسیقی ایران ، عباس کیارستمی ، طناز طباطبایی ، سحر قریشی ، مهناز افشار ، الناز شاکردوست و … موجود است .

اگر به مشاهده دیگر هنرمندی های مسعود عسگری علاقمند هستید می توانید او را در صفحه اینستاگرامش در آدرس Masoudasgarii دنبال کنید .

با هم در خانه عکس تصاویری از نقاشی پرتره از هنرمندان ایرانی را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*