گربه بنگال

تصاویر بسیار دیدنی از گربه بنگال با پوستی درخشان

تصاویر بسیار دیدنی از گربه بنگال با پوستی درخشان به نام ثور را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . ثور اهل کشور بلیژیک بوده و دارای پوستی با خز های بسیار درخشان است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

درخشندگی پوست خزه ای این گربه بنگال به قدری زیباست که تصاویر او بسیار زیاد در فضای منتشر شده است . چشمان ثور به رنگ سبز زمردی است که زیبایی او را دو چندان کرده است . به جرات می توان گفت یکی از زیباترین گربه هایی است که در طبیعت وجود دارد .

بد نیست بدانید که گربه بنگال یک نژاد نسبتاً جدید دورگه‌است . گربهٔ بنگال دارای مشخصات ظاهری وحشی بسیاری می‌باشد، مانند: خال‌های بزرگ، ماهیچه‌های پشت بازو و ران، شکم سایه روشن و ریخت کلی بدنش که یادآور گربه پلنگی آسیایی است. بدن این نوع گربه ساختار عضلانی قوی و استخوانهای سفت و محکم داشته، پنجه‌ها بزرگ و دایره‌ای شکل بوده و پاهای عقبی از پاهای جلو بلندتر است.

گربه‌های بنگال ساختار بدنی گربه پلنگی را با خلق و خوی اهلی یک گربهٔ خانگی دارا می‌باشند. گربه بنگال بسیار فعال بوده و علاقه زیادی به بالا رفتن از درخت و در و دیوار دارد.

نام گربه بنگال برای این جانور برگرفته از نام علمی گربه پلنگی آسیایی ، یک گربه‌سان وحشی بومی شرق آسیا می‌باشد. این گربه اندازه‌ای تقریباً مشابه با گربه اهلی اما کمی لاغرتر و بدنی کشیده‌تر دارد.

گربه بنگال یا بنگالی یکی از محبوب‌ترین گربه‌های خانگی است و با قیمتی حدود ۴۰۰۰ دلار در لیست گران‌قیمت‌ترین گربه‌های جهان قرار دارد.

صاحب این گربه دوست داشتنی برای او یک صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرس bengalthor  ایجاد کرده که تنها عکس های ثور را در آن به اشتراک می گذارد .

با هم در خانه عکس  تصاویر بسیار دیدنی از گربه بنگال با پوستی درخشان  را مشاهده می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*