راهنمای مرد گمشده

تصاویر گربه ای که راهنمای مرد گمشده در کوه شد

تصاویر گربه ای که راهنمای مرد گمشده در کوه شد این روز ها در شبکه های اجتماعی به سرعت در حال دست به دست شدن است . این گربه باهوش توانست مردی که در کوههای سویس گمشده بود را نجات دهد. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

بسیار جالب است اگر تصور کنیم این گربه قصد داشته در دنیای حیوانات ثابت کند که به باهوشی سگ هاست . چند روز پیش فردی در شبکه ردیت ادعا کرد که در بالای کوهی در سویس گم شده بود و بررسی نقشه ای هم که در دست داشت نتوانسته بود مسیر شهر را به درستی پیدا کند .

او ناگهان متوجه شد که  یک گربه کوچک و دوست داشتنی در حال اشاره زدن به اوست و از او می خواهد که به دنبالش برود . کوه نورد هم که راه دیگری نداشت به دنبال گربه به راه افتاد و بعد از چند ساعت پیاده وری آنها به شهر رسیدند.

بعد از انتشار این خبر در شبکه ردیت کاربران از فرد درخواست کردند تا به عنوان مدرک عکس یا فیلمی در اختیار آنها بگذارد . صاحب اکانت sc4s2cg هم که منتشر کننده این خبر بود عکس های زیر را به اشتراک گذاشت .

خب البته ما هم به شما حق می دهیم که شاید این داستان را باور نکنید و یا اینکه حتی بگویید یک گربه در کوهستان چه می کرده که حالا رهنمای مرد گمشده شده است . یا اینکه آیا واقعا گربه ها در این باهوش هستند که بتوانند در مسیر یابی به یک انسان کمک کنند .اما جالب است که بدانید همیشه در طبیعت اتفاقاتی خواهد افتاد که باور پذیر نیست و تا حدی هم عجیب و غریب است پس بهتر است از آنها لذت ببریم.

با هم در خانه عکس  تصاویری از گربه ای که راهنمای مرد گمشده در کوه شد  را تماشا می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*