جنگ اداری خلاقانه بین دو ساختمان در منهتن

جنگ اداری خلاقانه بین دو ساختمان در منهتن  حسابی در یبن شبکه های اجتماعی و رسانه های مختلف سر و صدا کرده است .این جنگ خلاقانه از یک شیطنت کوچک یکی از کارمندان آغاز شد او بر روی شیشه پنجره اتاقش کلمه سلام را به انگلیسی و با استفاده از کاغذ نوشت . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر درادامه با خانه عکس همراه باشید.

بعد از اینکه کلمه سلام (“hi”) روی شیشه پنجره ظاهر شد کارمندان ساختمان رو به رویی به سرعت دست به کار شدند و با کلمه اختصاری SUP به معنای چه خبر به ساختمان روبرویی پاسخ دادند . پس از آن هم بسیاری از کارمندان ساختمان مقابل با ساخت تعداد زیادی شکلک کارتونی پاسخ سوال چه خبر را دادند این جنگ اداری خلاقانه به همین جا ختم نشد و باز هم شکلک های بسیاری بر روی شیشه ها نقش بست تا انتهای شب که کارمندان هر دو ساختمان برای شام یک میهمانی کوچک گرفتند.

این جنگ خلاقانه بین کارمندان بخش گرافیکی دو ساختمان در خیابان  200 هادسون و 75 وریک منهتن در شهر نیویورک در گرفته بود آنها یک آخر هفته هیجان انگیز را برای خود ساختند.

بعضی از کارمندان آیکون اسنپ چت نرم افزار ارتباطی محبوب در آمریکا را ساختند و برخی دیگر هم به سراغ مرد عنکبوتی و حتی خانواده سیمس و انگری بردز رفتند. اوج خلاقیت در این جنگ مربوط به ساخت یک تصویر متحرک روی شیشه پنجره ها بود . در این تصویر متحرک یک میکروفن از یک دست که دارای رنگ زرد است می افتد.

این جنگ یا چالش نام این دو ساختمان را حسابی به روی زبان ها انداخت و آنها را به شدت معروف کرد .پس از این جنگ بسیاری از ساختمان های اطراف هم شروع به ساخت شکلک هایی روی پنجره هایشان کردند.

با هم در خانه عکس تصاویری از جنگ اداری خلاقانه بین دو ساختمان در منهتن  را  تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*