خیابانهای طرح توری

طرح های توری خیابانی NeSpoon هنرمند !

طرح های توری خیابانی NeSpoon هنرمند و یا با اصطلاح خیابان هایی طرح توری، نما ها و بناهای متروک تزئین شده با تور  را در بعضی از کشور ها شاید دیده باشید. هنر جدیدی که به زیبا سازی شهر ها و روح تازه ایی را در شهر به جریان در می آورد. برای دیدن این هنر زیبا با خانه عکس همراه باشید.

طرح های توری خیابانی این هنرمند یعنی NeSpoon به گو نه ای است که ایده خود را به صورت چاپ تورهای سنتی ساخته شده با گل یا رنگ روی دیوارهای شهر به در حالی به اجرا در می آورد که در تور نوعی ظرافت و زیبایی وجود دارد که عمیقا در هر فرهنگی جای گرفته است.

این هنرمند در خصوص آثارش می گوید:

از 7 سال پیش به فکر ایجاد هنر های خیابانی با الهام گرفتن از الگهای توری در سرار دنیا افتادم.این کار را به دو دلیل دوست داشتم.یکی به دلیل ناب بودن حس دیداری که این طرح ها ایجاد می کنند. و همچنین برای نظم و تقارن و هماهنگی زیبایی که  این الگوها در درون خود دارند.ایا می دانستید که ذات بشری به صورت غریزی به دنبال این ارزش هاست ؟!

در بسیاری از موارد هنر من نمادی از صداقت دوستی و روابط انسان دوستانه میان مردم است.با استفاده از این الگو ها در فضای شهری می توان احساس هم نوع دوستی را در فضای شهر ایجاد کرد.

بعضی از بناهای متروکه گزینه های بسیار مkاسبی برای تجلی این هنر هستند.اما در کنار این ها باید به زمان بر بودن این پروسه نیز اشاره کرد.

در اینجا می توانید پروژه های اول و دوم این هنرمند را در حانه عکس تماشا کنید.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*