فر پیتزا پز شخصی

فر پیتزا پز شخصی با زمان پخت شش دقیقه

تصاویری از فر پیتزا پز شخصی با زمان پخت شش دقیقه ای را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . با این فر کوچک می توانید پیتزا هایی به خوشمزگی بهترین پیتزا فروشی های شهر درست کنید . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

آیا این مسئله برای شما هم پیش آمده که احساس کنید چرا پیتزاهایی که شما درست می کنید به خوشمزگی پیتزا فروشی های نمی رسند ؟ البته این مورد در باره بسیاری از غذا ها و فست فود های دیگر هم صدق می کند . اما باید گفت که این مسئله به دستور پخت ، خمیر و یا سس در پیتزاهای شما ارتباطی ندارد .

مهم ترین نکته در پخت یک پیتزای فوق العاده فر است ! شاید شما هم مانند من از شنیدن این موضوع تعجب کنید اما این نکته را بسیاری از آشپزها و پیتزا زن های حرفه ای هم تایید کرده اند .

متاسفانه بسیاری از ما پول و یا فضای کافی برای خرید یک فر حرفه ای مانند پیتزا فروشی ها را نداریم . اما پیتزا فروشی Pizzacraft دستگاهی ابداع کرده که می تواند طعم پیتزایی که با فر های بزرگ و حرفه ای  طبخ می شوند را به ما بدهد .

هم اکنون امکان خرید این دستگاه جدید تنها  از طریق فروشگاه آمازون امکان پذیر است . حالا با این دستگاه مهم نیست که آشپزخانه شما تا چه اندازه کوچک است چراکه دستگاه Pizzacraft  تنها به اندازه یک قابلمه کوچک فضا می گیرد .

این فر کوچک می تواند دمای 600 درجه را درون خود بصورت یکنواخت پخش کند و این دقیقا همان چیزی است که شما برای طبخ یک پیتزای خوشمزه به آن احتیاج دارید .طبق گفته Pizzacraft برای پخت یک پیتزا درون این فر تنها 6 دقیقه زمان کافیست و شما تنها باید زمان خود را برای آماده کرده مواد اولیه بگذارید.

با هم در خانه عکس تصاویری از فر پیتزا پز شخصی را تماشا می کنیم.

 

درباره

۱۰ دیدگاه

  1. خسته نباشید ممنون به خاطر این مطالب کاربردی

  2. سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران
    وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

  3. لاوین مووی

    تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو
    بهترین سایت ها هستید.

  4. تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین سایت ها هستید.

  5. سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

  6. سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید

  7. شرکت نظافتی

    سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست
    اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

  8. خرید کولر گازی از بانه

    سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و
    امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

  9. سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین

  10. سایت‌تون قالب خیلی ساده ، خوب و همینطور تاثیرگزار هستش

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*