لامپ و مقوا

مینیمال های جالبی از حیوانات با استفاده از لامپ و مقوا

مینیمال های جالبی از حیوانات با استفاده از  لامپ و مقوا می تواند برای هر شخصی جالب باشد و محدود به کودکان نیست. این تصاویر سه بعدی علاوه بر زیبایی خاص خود، ترفندهای زیرکانه زیادی را در خود جای دادند. برای مشاهده تصاویر و  توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس  همراه باشید .

Bikovski، برای طراحی شکل حیوانات از لامپ و مقوا کمک گرفته است و با بریدن قسمت های مختلف این مقواها توانسته است آن ها را به شکل حیوانات متنوع در بیاورد. سپس یک لامپ در پشت این اشکال حیوانی روشن کرده است. البته برای آنکه تصاویر بخوبی مشخص شود لازم است که چراغ های اتاق خاموش باشد. پس اشکال برشی را به همراه لامپ بر روی دیوار نصب می کنند سپس لامپ پشت مقواها را روشن کرده و لامپ اتاق را خاموش می کنند تا اشکال طراحی شده بخوبی زیبایی خود را تجلی سازند.

این کاردستی زیبا می تواند مینیمال هایی جالبی از حیوانات باشند و شب ها می توان با دیدن این حیوانات جادویی به خواب خوش رفت . در واقع مینیمال، یک گرایش فکری است؛ یک جریان است! جریانی که مختص داستان پردازی و یا حتی در مقیاس بالاتر؛ ادبیات هم نیست! مینیمال، مکتبی است که با نقاشی و مجسمه سازی آغاز شده و در سینما، موسیقی و… هم تبلور داشته است.

خیلی اوقات با همین مقواها می توان دکوراسیون منزل را متحول کرد. دکوراسیون داخلی همانند سایر هنرها،دارای سبک و ریزه‌کاری‌های متفاوتی است که براساس سلیقه‌ها و نیازهای دوران، دستخوش تغییر می‌شوند. بنابراین گاهی با خلاقیت یک دکوراتور با استفاده از مقوا یا هر شی دیگر ، نه تنها یک دکوراسیون داخلی بسیار جالب ، دیدنی و قابل توجه خلق می شود بلکه شاید سبک جدیدی در این حوزه به وجود آورد. درست مانند دکوراسیون هایی که با کاغذ و بخصوص مقوا خلق می شوند.

با هم در خانه عکس تصاویری از مینیمال های جالبی از حیوانات با استفاده از  لامپ و مقوا را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*