نمایش خلاقیت و هنرنمایی جالب و دیدنی در نگین انگشتر!

نمایش خلاقیت و هنرنمایی جالب و دیدنی در نگین انگشتر شاید کار هر هنرمندی نتواند باشد اما انجام این کار برای –  ایزابل کایف هابر – هنرمند ئرست مانند آب خوردن است . به عبارتی دیگر دسته ای از جواهرات هستند که به خاطر جنس مواد به کار رفته در آن‌ها قیمت بالایی دارند. با خانه عکس همراه شوید.

نمایش خلاقیت در نگین انگشتر اگر چه با هنرنمایی خاص و به کمک دست انجام میگیرد اما هر چه که هست ، ارزشمند، خلاقانه و مفهومی است، اگر چه جواهرات دست سازی که از سنگ‌های قیمتی نظیر الماس و زمرد ساخته شده اند و در آن‌ها طلا، نقره و یا فلزات گران‌بهای دیگر بکار رفته است. اما دسته‌ای دیگر هم از جواهرات هستند که به دلیل خلاقیت و تلاش سازنده‌شان، ارزشمند و دیدنی هستند.

در این میان جواهراتی که ایزابل کایف هابر (Isabell Kiefhaber) می‌سازد متعلق به دسته‌ی دوم هستند. این هنرمند آلمانی به جای آن که بر روی تراش دادن الماس یا ذوب کردن طلا کار کند، تلاشش را برای ساخت یک داستان بکار می‌گیرد و نتیجه‌ی کار هم می‌شود جواهراتی که هرکدام یک دنیای مینیاتوری را در قلب خود نگه داشته اند.

جواهراتی که ایزابل می‌سازد از جنس رزین و عمدتا به صورت حلقه‌های ساده هستند. در بخش رویی آنها یک حجم خالی قرار دارد که نقش نگین انگشتر را ایفا میکند. اما داخل این فضای خالی به جای اینکه با قطعات تزیینی و براق پر شود، با تصاویری پر شده است که هرکدام ماجرایی را تعریف می‌کنند: یکی زوج سالخورده‌ای را نشان می‌دهد که بر روی یک نیمکت، زندگی پرفراز و نشیب شان را مرور می‌کنند، دیگری تصویر خانواده‌ای است که در کنار امواج خروشان دریا تفریح می‌کنند و مشکلات زندگی را فراموش کرده اند و انگشتر دیگر هم تصویر اسبی را روایت می‌کند که در کنار جفت خود، شیهه‌ای از روی خوشحالی سر داده است!
این‌ها را کایف هابر در پروفایل خود در سایت اتسی (Etsy) نوشته است. جواهراتی که توسط ایزابل طراحی شده اند، به درد زندگی‌های پر زرق و برق و تجملاتی نمی‌خورند، کاربرد آن‌ها در زندگی‌های پر شر و شوری است که عشق در آن‌ها موج می‌زند. عاشقانی که تصمیم گرفته اند سادگی و صفای قلب‌شان را به یکدیگر هدیه دهند و چه راهی بهتر از یک قطعه انگشتر یا گردنبند که داستان عشق بینشان را روایت می‌کند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*