ونیز

ونیز شهری خارق العاده برای علاقمندان به شبگردی و عکاسی

اگر به دنبال گردش و بازدید از خاص ترین شهر اروپایی هستید ونیز بهترین مقصد برای شما خواهد بود.شهری فوق العاده برای علاقمندان به شبگردی و عکاسی در ادامه تصاویری زیبا از این شهر را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم.

ونیز را به شهر بدون اتومبیل می شناسند. شهری که در آن دیوار خانه هایش در آب فرو رفته اند. قایق های سنتی به نام گوندولا را در هر نقطه ای از این شهر میتوانید دید.ونیز را شهر رویایی اروپا لقب داده اند که جزو گرانترین شهرها برای گردش توریست ها است. شما در این شهر می توانید از خوردن شام دیر وقت و نوشیدنی های محلی لذت ببرید ، تازه ترین و خوشمزه ترین ماهی های دنیا را مزه کنید ، اسپرسو را در میدان سن مارکو بنوشید ، از خرده فروشان محلی زیورآلات دست ساز بخرید ، پاستای تازه را در حین گوش دادن به آوازهای شبانه و در کنار کانال های رویایی نوش جان کنید و با قدم زدن در کوچه ها و کانال های این شهر به رویاها و داستان ها سفر کنید و نگران گم شدن در کوچه پس کوچه های این شهر نباشید.

ونیز را میتوان به واسطه داشتن گالری های هنری زیاد و موزه های تماشایی ، یک شهر کاملا هنری دانست . به عنوان یک توریست اگر قصد رفتن به شهر مارکوپولو و بالماسکه را دارید انتظار خرید از شهر داستان ها و قصه ها را نداشته باشید چرا که تنها می توان به عنوان یادگاری از این شهر ماسک‌های بالماسکه و عروسک‌های سنتی با خود بیاورید.شما می توانید با قایق گوندولا روی آبراه های ریز و درشت این شهر قایق سواری کنید.

جالب است بدانید که زندگی شبانه در بیشتر شهرهای اروپایی جریان دارد . سایت Guide World travel شب گردی به سبک اهالی این شهر را این گونه تعریف می کند : از خوردن شام دیر وقت و نوشیدنی های خاص ونیز لذت ببرید. تمام شب را می توانید با پرسه زدن در میان کانال ها و پل های ونیز بگذرانید . سوژه عکاسی برای عکاسان مشتاق در ونیز ، تصاویر بی نظیری از غروب آفتاب از فراز پل های ونیز است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*